تیم کشتی آمریکا برای رقابت جهانی بعنوان نخستین تیم در کرمانشاه حاضر می شود

تسنیم نوشت : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم‌های ملی کشتی کشورها از‌ برای حضور در جام جهانی از دوشنبه وارد کرمانشاه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،صابر رحیمی در جمع خبرنگاران در اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: تیم آمریکا با ترکیب کامل در رقابت‌های جهانی حضور دارد و به‌عنوان نخستین تیم در کرمانشاه حاضر می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه میزبانی کرمانشاه نام استان را در سطح جهان مطرح کرده است افزود: نام کرمانشاه به‌واسطه این رقابت‌ها در کنار نام‌های آمریکا، روسیه و غیره قرار گرفته است.

رحیمی مسابقات جام جهانی 2017 در کرمانشاه را سرمایه‌گذاری برای این استان دانست و بیان کرد: تاکنون اقدامات بزرگی برای میزبانی شایسته کرمانشاه در این آوردگاه جهانی انجام شده و اعتبارات بسیاری برای این مسابقات وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد تومان خارج از سهم ورزش کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی در استان سرمایه‌گذاری شده است عنوان کرد: از جمله این هزینه‌ها اختصاص 300 میلیون تومان برای تجهیز سالن برگزاری این رقابتها است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه میزبنانی کرمانشاه در مسابقات جهانی را یک سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: برند ورزش کرمانشاه به‌ دلیل میزبانی در این رقابت‌ها در جهان معرفی شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =