مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از شناسایی 30 هکتار از اراضی شیبدار برای احداث باغ در روستای گریوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، سید احمد طاهری درخصوص اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل در دی ماه امسال گفت: به منظور اجرای طرح های زیرینایی بخش کشاورزی پروژه لاینینگ کانال آبرسانی به طول یک کیلومتر در روستای خشرودپی شهرستان بابل اجرا شد.

وی ادامه داد: معرفی متقاضیان اجرای آبیاری قطره ای در بیش از 40 هکتار از باغات این شهرستان به سازمان، بررسی و شناسایی اراضی شیبدار برای احداث باغ در سطح 30 هکتار در روستای گریوده و معرفی چهار نفر از فروشندگان سموم دفع آفات نباتی به مدیریت حفظ نبات سازمان برای دریافت مجوز موقت یکساله از فعالیت های این مدیریت در بخش زیربنایی و خدماتی بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به صدور سه مورد جواز تاسیس صنایع تبدیلی، دو مورد مجوز صدور پروانه بهره برداری و توسعه شالیکوبی، اظهار کرد: اجرای 18 مورد احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و صدور سه مورد رای صادره ساخت و ساز غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان به مساحت 375 مترمربع را از فعالیت های اجرایی بخش امور اراضی این مدیریت در دی ماه سال جاری برشمرد.

این مسوول برگزاری 6 مورد کارگاه آموزشی مهارتی با عناوین بیماری های دام، بهزراعی برنج، اصول پرورش مرکبات و قارچ را از اقدامات آموزشی ترویجی این مدیریت عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =