۱۱هزار نسخه کتاب به مجموعه کتابخانه‌های آذربایجان‌شرقی افزوده شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی اعلام کرد: در طول ایام مبارک دهه فجر امسال، بیش از 11 هزار نسخه کتاب به مجموعه ی کتابخانه های عمومی استان افزوده شد.

به گزارش خبرآنلاین، شهرام خدایی با اعلام این خبر گفت: این کتاب ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و چند سازمان دیگر به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهداء شده بود که به همراه منابع موجود در مرکز مبادله کتاب استان در سطح کتابخانه ها توزیع شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: منابع توزیع شده دارای تنوع موضوعی بوده اما بیشترین کتاب این بسته ارسالی مربوط به منابع استان شناسی است.

خدایی خاطر نشان کرد: استاندار محترم آذربایجان شرقی و مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان بر افزایش تعداد منابع کتابخانه های استان تاکید دارند و در همین راستا تلاش می کنیم بیش از پیش با ترویج سنت حسنه اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی بخشی از منابع مورد نیاز کتابخانه ها را تامین کنیم. 

شهرام خدایی یادآور شد: در حال حاضر 2میلیون و پانصد هزار کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و کمک خیرین محترم سعی بر این است که در کوتاه مدت شرایطی ایجاد شود که برای هر نفر از جمعیت چهار میلیون نفری استان حداقل یک کتاب در مجموعه کتابخانه های عمومی استان مجموعه سازی و سازماندهی گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =