مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در پی بارش برف شدید و کولاک در جاده های این استان 2 هزار و 161 مسافر در 2 روز اخیر توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

دکترمحمد محمدی در گفت و گو با خبرآنلاین استان مرکزی افزود: یکهزار و 971 نفر از مسافران امداد رسانی شده در راه ماندگان برف و کولاک بودند.

وی اظهار کرد: از 22 حادثه رخ داده در این مدت، 13 مورد بر اثر برف و کولاک و 8 مورد جاده ای و یک مورد صنعتی و کارگاهی بوده است که در این راستا 500 نفر اسکان اضطراری داده شده و 550 خودور گرفتار در برف و کولاک توسط امدادگران رها سازی شده است.
وی، تعداد حادثه دیدگان ناشی از تصادف جاده ای را 56 نفر اعلام کرد و افزود:توزیع اقلام اضطراری شامل پتو 457 تخته،کنسروجات 420 قوطی،نان،آب معدنی و خرما نیز بین در راه ماندگان نیز توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان به ترتیب در محورهای شازند، اراک، خمین، تفرش و ساوه توسط گروه های امدادی هلال احمر استان مرکزی انجام شده است.
دکتر محمدی افزورد: با توجه به شرایط آب و هوایی مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز تجهیزات لازم شامل وسایل گرمایشی، خرما، کشمش و لباس گرم به همراه داشته باشند.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی به طور شبانه روز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان در آماده باش کامل است.
وی گفت: 12 پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار و 11 مرکز پشتیبانی با 120 نفر نیروی عملیاتی در محورهای ارتباطی استان مستقر هستند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =