منطقه آزاد منطق آزاد میخواهد

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس،حدود 20 استان در لیست منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفتند که متاسفانه نام مازندران در بین این 20 استان وجود ندارد.

علی نجفی   در گفتکو با   خبرگزاری  خبرآنلاین  منطقه مازندران که در  دفتر این خبرگزاری صورت گرفت ، ایجاد منطقه آزاد تجاری را یکی از مهمترین فرصت ها برای توسعه استان مازندران خواند و تصریح کرد: مازندران دارای ظرفیت های قابل توجهی همچون قرار داشتن در حاشیه دریای خزر و ارتباط با کشورهای همسایه و نیز قرار داشتن در مسیر ترانزیتی (کریدور شمال-جنوب) است که میتوان با ایجاد منطقه آزاد تجاری در یک یا چند نقطه این استان، به یکی از فرصت های بی بدیل برای توسعه مازندران تبدیل شود.
نماینده مردم بابل در مجلس دهم اظهار کرد: علی رغم این امکانات و ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک، به دلیل تفاوت ديدگاه و اختلافات در استان، ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران در هاله ای از ابهام قرار گرفته است کما اينکه در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس، حدود 20 استان در لیست منطقه آزاد تجاری قرار گرفتند که متاسفانه نام مازندران در بین این 20 استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: در همین خصوص بنده با بیانیه ای برمدار عقلانیت و منافع استان اعلام نظر کردم؛به این عنوان که منطقه آزاد منطق آزاد میخواهد.
نجفی در پایان با ابراز امیدواری گفت: نهایت سعی بنده و دیگر نمایندگان مردم استان در مجلس بر این است تا این فرصت طلایی از مازندران دریغ نشود و با ایجاد حداقل یک نقطه به نام منطقه آزاد تجاری در استان مازندران، بتوانیم از ظرفیت موجود بهره مند شویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =