پرسپولیس ۲-۱ سپاهان/ بازی پنالتی‌ها را پرسپولیس برد!

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی سخت موفق شد سپاهان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی روز پنجشنبه از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم فوتبال پرسپولیس در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 2-1 مهمان خود را شکست دهد. در این دیدار که نیمه اول کم افت و خیزی داشت، ابتدا تیم پرسپولیس روی ضربه پنالتی عجیبی که رضاییان آن را به طارمی پاس داد توسط شماره 9 خود و در دقیقه 56  به گل اول رسید. بعد از گل اول سرخ پوشان شاگردان عبدالله ویسی مالک توپ و میدان شدند و پس از فشار زیادی که روی دروازه پرسپولیس آوردند در نهایت توانستند در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی شوند که طالب ریکانی توپ را به طاق دروازه بیرانوند کوبید تا حساب کار 1-1 شود.

اما این پایان پنالتی های این بازی نبود چون لحظاتی بعد و در دقیقه 87 رامین رضاییان بار دیگر بر اثر خطای حاج صفی روی طارمی پشت نقطه پنالتی قرار گرفت و این بار با قدرت هرچه تمام تر توپ را به تور دروازه سپاهان کوبید. ضمن اینکه احسان حاج صفی به دلیل اعتراض های مکررش به داور مسابقه در دقیقه 85 از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه پرسپولیس پرسپولیس 50 امتیازی شد و مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زد و تیم سپاهان هم با 28 امتیاز در همان رده دهم باقی ماند. 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =