ایرنا نوشت: مدیرکل اسبق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز شنبه با اشاره به چالش های یک ماه گذشته دولت دونالد ترامپ گفت که رئیس جمهوری آمریکا پیش از پایان دوره ریاست جمهوریش از قدرت عزل می شود.

به گزارش پایگاه خبری الفجر مصر، شلومو اونیری مدیرکل اسبق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود: دونالد ترامپ نمونه یک رئیس جمهوری نیست و آمریکا یا هیچ کشور دیگری تاکنون رئیس جمهوری شبیه به او به خود ندیده است و رفتارها و اقدامات او حاکی از آن است که وی دوران ریاست جمهوری خود را به پایان نخواهد رساند.
مدیرکل اسبق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اتفاقات یک ماهه اخیر آمریکا از زمان ریاست جمهوری ترامپ تاکید کرد که عزل مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ، تعلیق قانون ضد مهاجرتی وی ازسوی دادگاه فدرال این کشور و افشای دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا همه حاکی از آن است که دوران چهار ساله زمام داری ترامپ به پایان نمی رسد.
شلومو اونری با انتقاد از سیاست های ترامپ آن را نژادپرستانه و سلطه جویانه خواند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    1 0
    احتمالا فهمیدن تخت گاز میره
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    11 0
    چرا کشوری مثل ایران در جهان وجود داشت که رئیس جمهوری مانند احمدی نژاد را به خودش دید ، شاید جامعه آمریکا بتواند اشتباهش را تصحیح و و دوره ترامپ زود به پایان برسد ولی متاسفانه جامعه ایران این قدرت را نداشت چه از جهت قانونی و چه در سطح نخبگان و چه در سطح ملت که باید یک نفر ماموریت خود را تا پایان هشت سال ادامه می داد و آن چیزی جز ضربه زدن به یک کشور نبود.
    • بدون نام ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
      9 0
      جامعه قدرت داشت ، مشكل جاي ديكه است، اينحا بعضيا از مردم بيشتر مي فهمند، يعني مردم تشخيص بلد نيستند اونا بلدند فقط تشخيص بدن
  • ... A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    5 0
    معاونش از خودش بدتره...