عطایی: پیکان و سرمایه فینالیست می شوند | برقی: آملی ها فراتر از حد انتظار بودند

سرمربیان تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل بعد از دیدار پلی آف لیگ برتر والیبال به تمجید از حمایت هواداران ارومیه ای و جوانان آملی پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس برقی سرمربی شهرداری ارومیه و بهروز عطایی سرمربی کاله آمل بعد از دیدار جذاب و دیدنی دو تیم در پلی آف لیگ برتر والیبال به تمجید از حمایت هواداران ارومیه ای پرداختند.

عباس برقی سرمربی شهرداری ارومیه با تشکر از حمایت همه جانبه هواداران ارومیه ای و تبریک این برد به آنان گفت: شاهد یک دیدار جذاب و فنی بین دو تیم بودیم که کاله ای ها توانستند دو ست نخست را فراتر از حد انتظار آغاز کنند.
وی افزود: متاسفانه عده ای از رسانه ها مصاحبه های دروغین از قول من منتشر کرده اند که من همگی آنان را تکذیب می کنم با این حال این بازی را به تیم خوب و جوان کاله آمل تبریک می گویم.
سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: برد ما در این بازی در مقابل آملی ها تنها بخاطر تجربه و حمایت هواداران رقم خورد.
برقی گفت: بازیکنان ما بد نبودند، بلکه جوانان تیم کاله فراتر از حد انتظار ما بودند و در ابتدا کار ما را سخت کردند ولی توانستیم در ادامه با کنترل بازی به پیروزی برسیم.
وی در پایان اضافه کرد: باید برای دیدار بسیار سخت با پیکان از لحاظ روحی در این مدت کم آماده شویم.

بهروز عطایی سرمربی کاله با تبریک برد به هواداران ارومیه گفت: بازی بسیار سختی را شاهد بودیم و همانطور که قبل از بازی نیز عنوان کرده بودم نبرد دو تیم به ست پنجم کشیده شد با این حال تیم قدرتمند ارومیه توانست با چربش تجربه اش برابر ما به برتری برسد.
وی افزود: بازیکنان جوان کاله نشان دادند که اسم ها در والیبال بازی نمی کنند بلکه شاهد هستیم که امروز تیم کاله پا به پای ارومیه کار کرد.
سرمربی کاله تصریح کرد: عملکرد داوران را باید کارشناسان داوری مورد تحلیل قرار دهند ولی مهم تر از آن بازی زیبا و لذت دیدن دیدار نزدیک دو تیم برای هواداران بود.
وی اضافه کرد: تیم ما برای سالهای آینده باتجربه تر خواهد شد و میتوانند در آینده نیز به بازیکنان بزرگ والیبال تبدیل شوند.
عطایی گفت: حضور این همه هوادار را باید اجر بهنیم و شهر ارومیه از معدود شهرهایی است که این همه مشتاق والیبال دارد.
وی افزود: ای کاش ورزش والیبال مساوی نیز داشت زیرا این بازی زیبا نباید با برد یک تیم به پایان می رسید و دو تیم پا به پای هم پیش رفتند.
سرمربی کاله در پایان تصریح کرد: با توجه به بازیکنان و سرمایه و بودجه باید شاهد فینالی بین پیکان و بانک سرمایه باشیم گرچه تیم شهرداری ارومیه نیز تیمی قدرتمند و غیر قابل پیش بینی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =