«خبرجنوب» نوشت: یک سوله تولید و نگهداری مواد اولیه پلی استایرن دچار آتش سوزی گسترده شد که با تلاش یک ساعته آتش نشانان 9 ایستگاه مهار و خاموش شد.

این حادثه به دنبال تماس های شهروندان با سامانه 125 آتشنشانی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، با توجه به احتمال گسترش آتش سوزی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 16 ، 12 ، 18، 17،13،14،3،5و6را به همراه 11 خودرو اطفایی و تانکر آب رسان به شهرک صنعتی ، اعزام کرد.
وصالی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شیراز که در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: در اين حادثه سوله ای به وسعت 2000 متر مربع با کاربری تولید و نگهداری پلی استایرن ، دچار آتش سوزی شده و هر لحظه نیزبه وسعت آن افزوده می شد.
وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به سوله های اطراف بود، اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع برق سوله به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و آتش نشانان دیگر هم با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی، از چند جهت مختلف به کانون آتش نزدیک شده و با سرعت عمل بسیار و عملکرد صحیح، با قرار گرفتن در میان شعله های حریق و انبار به مهار آتش سوزی مشغول و مانع رسیدن شعله های آتش به قسمت انبار سوله و به بار آمدن خسارت سنگین، شدند.
وی افزود: در این حادثه گروه امداد و نجات آتش نشانی نیز به طور همزمان به جستجوی افراد گرفتار شده احتمالی درداخل سوله پرداختند که به هیچ کس در این آتش سوزی صدمه ای
نرسید.
وصالی خاطرنشان کرد: آتش نشانان موفق شدند پس از حدود یک ساعت تلاش مستمر، شعله های آتش را به طور کامل خاموش و از سرایت آن به کارگاه های مجاور جلوگیری کنند.
گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی و همچنین میزان خسارات وارده در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =