مدیر عامل تراکتورسازی با بیان اینکه بابت مشکلات تراکتور عذرخواهی می کنم گفت: تمام تلاش ما این است با خوش حسابی فیفا را متقاعد کنیم تا محرومیت تابسناتی مارا تعلیق کند.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی آجرلو مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز بعد از مدت ها سکوت با حضور در برنامه موج فوتبال شبکه سهند تبریز برای هواداران صحبت کرد.

آجورلودراین برنامه  با اشاره به مبالغ بدهی‌های باشگاه گفت: بدهی بازیکنان و کادر فنی داخلی در سنوات گذشته 4 میلیارد تومان است. من در اولین جلسه به آقایان نجفی و غفاری گفتم باید پول خارجی‌ها را زود بدهیم و اخلاق اسلامی را رعایت کنیم. نزدیک 6 میلیارد تومان به خارجی‌ها بدهکاریم که 2 میلیارد تومان درباره بدهی خارجی‌ها پرداخت کردیم که به لوپز، ژائو ویلا و تونی اولیویرا پرداخت کردیم. بدهی ژائو ویلا نزدیک 2 میلیارد تومان بود که به 8 قسط تقسیم شد که بیش از نیمی از آن را پرداخت کردیم.

وی درباره مجموع بدهی باشگاه ادامه داد: بدهی سال گذشته بیش از 16 میلیارد تومان است که 6.5 میلیارد به هتل‌ها، آژانس‌های هوایی و... بدهی داریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با خطرناک دانستن بدهی به بازیکنان خارجی گفت: خطر کسر امتیاز اینجاست که ما 6 میلیارد به خارجی‌ها بدهکاریم و حکم فیفا مثل داخلی نیست که اموال باشگاه را مصادره کند و کسر امتیاز می‌کند. کمیته حقوقی 18 امتیاز به ما تا امروز کمک کردند که 18 امتیاز دیگر درراه است.

آجورلو با اشاره به خواست هواداران تراکتورسازی مبنی بر توضیح جزئیات این موضوع گفت: مردم از من سؤال کردند که چرا سکوت کردی و من جواب آن‌ها را می‌دهم که تا امروز 15 میلیارد تومان برای هزینه‌های سال جاری درآمد داشتم که صرف بدهی‌ها هم شده است. من فکر می‌کنم تلاش می‌کنیم کل هزینه‌های فصل را با 25 میلیارد ببندیم.

وی اظهار داشت: من آمدم اینجا که تراکتورسازی را به مردم واگذار کنم که در حال حاضر چند مشتری خصوصی و چند مشتری نیمه‌خصوصی داریم. در خود تبریز مجموعه‌هایی پیش آمدند که به تراکتورسازی کمک کنند که تا زمان قطعیت نیافتن این موضوع را اعلام نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: امسال هیچ ریالی به ما از ارگان‌ها داده نشده است و چون من به دنبال آرامش تراکتورسازی هستم فعلاً توضیح زیادی در این زمینه نمی‌دهم.

آجورلو در پاسخ به این سؤال که آیا این محرومیت شامل جذب سرمربی جدید نیز می‌شود یا نه، گفت: اگر روزی من باشد که در این باشگاه بمانم گزينه اولم قلعه‌نویی است.  در این 7، 8 ماهه ما مثل 2 برادر از هم حمایت کردیم. در شرایط سخت پشت‌هم بودیم و مدیریت یکدیگر را قوت بخشیدیم و معتقدم قلعه‌نویی با بازیکنان صبورش می‌تواند قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کند.

وی نقش هواداران را در موفقیت تیم پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی قبلی مقابل استقلال باخت، اگر در این بازی مقابل سپاهان هواداران نمی‌رفتند می‌باخت ولی 100 هزار هوادار بعد باخت تیمشان رفتند و از تیمشان حمایت کردند. من از هواداران عزيز  تراکتورسازی انتظار دارم در شرایط سخت از تیمشان را همراهی کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن اظهار امیدواری برای باز شدن پنجره تابستانی تأکید کرد: اگر ما چند پرونده خوب کار کنیم و نماینده‌مان را به فیفا بفرستیم و ببینند که مقصر نیستیم می‌خواهیم پنجره نقل و انتقالاتی ما را مثل رئال مادرید باز کنند. ما باید به قولی که دادیم عمل کنیم. ما ازنظر اخلاقی موظف هستیم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =