قراداد احداث اولین جایگاه سوخت بنزین شهرداری کرج امضا شد

مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج از امضا قرارداد احداث اولین جایگاه سوخت بنزین شهرداری این کلانشهر خبر داد.

مهرداد فیروزبخت در گفتگو با خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، این خبر را اعلام کرد و گفت: قرارداد احداث اولین جایگاه سوخت بنزین شهرداری کرج در منطقه حسن آباد امضاء شد.
وی به مشارکت بخش خصوصی در احداث این جایگاه اشاره کرد و افزود: با تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر، حمایت ها و دستورات شهردار کرج، همکاری اداره مشارکت ها و همت سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج قرارداد احداث اولین جایگاه سوخت بنزین در منطقه حسن آباد منعقد شد.

فیروزبخت، کمبود جایگاه های سوخت در شهر کرج را از موارد بروز ترافیک شهری دانست و ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده و جانمایی جایگاه های سوخت عادی و تک ردیفی در آینده نزدیک شاهد دسترسی آسان شهروندان به این جایگاه ها در کمترین زمان ممکن خواهیم بود.
وی در پایان از همکاری و همیاری اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در راستای تحقق مشارکت بخش خصوصی و ترغیب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف مدیریت شهری تقدیر کرد و از بهره برداری از این جایگاه در آینده نزدیک خبر داد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =