بودجه سال 96 شهرداری کرج بر انجام اقدامات عمرانی و خدماتی متمرکز شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بررسی کلیات بودجه 96 شهرداری این کلانشهر در جلسات کمیسیون بودجه، اظهار داشت: بودجه سال 96 شهرداری کرج بر انجام اقدامات عمرانی متمرکز شود همچنین هزینه های اضافی و اسراف های موجود به صفر برسد.

 به گزارش باخبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج محمود دادگو ادامه داد: مبنای بررسی لایحه بودجه 96 شهرداری کرج، توجه به اهداف و سیاست های کلی نظام، دولت و شورای اسلامی شهر است و امیدواریم که در بودجه نویسی صورت گرفته اسناد فرادستی به خوبی مد نظر قرار گرفته باشد تا روند تصویب آن تسهیل شود.
وی گفت: اکنون در فصل اقتصاد مقاومتی قرار داریم و این یعنی بیشترین بهره وری با استفاده از کمترین منابع مالی. امروز نیازمند مدیرانی هستیم که هر آنچه به زبان می رانند را در عرصه اقدام و عمل نیز پیاده سازی کنند. خدمت رسانی جهادی با حضور مدیران باتجربه و متخصص محقق می شود و شورای اسلامی شهر کرج به دنبال شایسته سالاری در انتصاب ها می باشد
رئیس پارلمان محلی کرج بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اند باید از برگزاری همایش ها و جلسات بدون خروجی صرف نظر شود و بودجه ها بیشتر بر کار عمرانی و خدماتی متمرکز شوند؛ البته موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز اهمیت دارند اما باید خروجی آنها را نیز مد نظر قرار دهیم و از هزینه کرد برای کارهای تکرای و جزیره ای پرهیز نماییم.
این مسئول ارشد شهری عنوان کرد: تکمیل پروژه های در دست اقدام به جای تعریف پروژه های جدید، تخصیص اعتبار به منظور کاهش آلودگی هوا و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده، ارتقاء سیما و منظر شهری، گرایش به سمت شهر و شهروند هوشمند، رشد سرانه فضای، مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، کلان نگری در پروژه ها و گرایش به سمت مشارکت با بخش خصوصی اهم مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر از بودجه 96 است که هنگام تصویب لایحه به رعایت آنها توجه لازم را خواهیم داشت.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =