بودجه فرهنگی شهرداری کرج برای سال آینده ۱۴۰میلیارد ریال تعیین شد

ایرنا نوشت:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بودجه فرهنگی شهرداری کرج برای سال آینده 140 میلیارد ریال تعیین شده است.

دکتر محمد صادق باغستانی افزود: این مبلغ 10 درصد علاوه بر افزایش دربودجه متمم است که به تازگی شورای اسلامی شهر کرج آن را مصوب کرده است.
وی ادامه داد: بودجه فرهنگی شهرداری کرج در سال جاری 90 میلیارد ریال بوده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: قرار است دستور العمل کلی این بودجه را معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج ارائه دهد که مشخص شود بودجه فرهنگی به چه بخش هایی تخصیص یابد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 2 میلیارد ریال نیز شورای اسلامی شهر کرج برای کمک به هیات های ورزشی درسال 96 مصوب کرد، افزود: این مبلغ نیز در بودجه سال جاری نیز به همین مقدار بود.
باغستانی خاطر نشان کرد: گسترش فضای سبزدر مناطقی مانند باغستان مهر شهر و غیره در اولویت برنامه های مدیریت شهری برای سال آینده قرار دارد.
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز منطقه باغستان، پیگیری و حفظ باغ سیب و تملک باغ آلو از جمله مواردی است که در اولویت قرار دارند.
باغستانی با اشاره به اینکه برخی پارک های تفریحی که در سال های گذشته احداث شده با آسیب هایی همراه است، گفت: اکنون در برخی پارک ها، امکانات و محوطه سازی جای فضای سبز را گرفته که می بایست در این خصوص چاره اندیشی شود.
وی افزود: به عنوان مثال پیاده راهی که در پارک خانواده کسرای شمالی کرج احداث شده است حجم زیادی از فضای سبز را کاهش داده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت : اگر بتوانیم در محوطه پارک ها به صورت فضای سنتی ماسه ای با پیوست ارتباطی احداث کنیم و محوطه پارک در حد ضرورت پیاده راه داشته باشد، بسیاربهتر است.
باغستانی یاد آور شد: پیاده راه به صورت خاکی و ماسه ای اگر احداث شود آسیب کمتری به خاک و فضای سبزوارد می کند و زمینه استفاده بهتر شهروندان از فضاهای سبز شهری را فراهم می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =