ایرنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: ۵۹۲ نفر از ابتدای سال تا پایان دی ماه در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده و ۱۰ هزار و ۴۵ نفر نیز مصدوم شدند.

رسول روشنی گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۵۱۴ نفر در حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست داده بودند که امسال شاهد رشد ۱۵ درصدی و ۷۸ نفری در این تعداد هستیم.
وی با اشاره به سهم قابل توجه مردان در تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۷ مرد در مقابل ۱۲۵ زن در سوانح رانندگی جاده ای و شهری جان باخته اند که نشان دهنده سهم ۷۹ درصدی مردان و ۲۱ درصدی زنان است.
وی اظهار کرد: از کل تلفات سوانح رانندگی امسال در آذربایجان غربی ۳۹۷ نفر شامل ۶۷ درصد در جاده های برون شهری، ۱۰۴ نفر شامل ۱۸ درصد در معابر درون شهری و ۹۱ نفر در موارد غیرترافیکی بوده است.
وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۰ هزار و ۴۵ نفر در حوادث رانندگی استان مصدوم شده اند که نشان می دهد به طور متوسط در هر ماه شاهد مصدومیت دست کم هزار نفر هستیم که رقم قابل توجهی به نظر می رسد.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: این تعداد حدود هزار نفر و ۱۱ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =