آسیب‌های امروز جامعه بر اثر فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است

مهر نوشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: آسیب های امروز جامعه ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر دوشنبه در جمع فعالان قرآنی استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: ترویج و آموزش آموزه‌های قرآنی در جامعه یک ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: انتخاب نام نیکو، تربیت صحیح و تعلیم قرآن کریم به فرزندان سه حقی است که فرزندان بر گردن والدین دارند.

وی افزود: قرآن کریم کتاب کامل الهی است که راه رستگاری و رموز تکامل و سعادت انسان در قرار داده شده است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که مشکلات موجود جامعه به خاطر دوری از قرآن کریم است، اضافه کرد: آسیب‌ها و مشکلات امروز جامعه ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است و اگر نهال قرآن در دل انسان کاشته شود آن فرد دیگر به دنبال انحراف و آسیب نخواهد رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تمجید از والدین کودکان قرآن‌آموز بیان داشت: شایسته است بیش از پیش فرزندان خود را به سمت قرآن ببریم و این همت را استمرار ببخشیم.

وی با اشاره به برکات فراگیری قرآن کریم افزود: برکت تعلیم و تعلم قرآن برای فرزندان این است که در آینده پدر و مادری موفق و شایسته می شوند و برای والدین هم این برکت را دارد که تا زمانی که فرزندان کار صالح انجام می دهند والدین هم در آن سهیم هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =