فرماندار پلدختر گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران ، بانک های شهرستان در حوزه کشاورزی با کشاورزان در امهال وام ها همکاری کنند

اسما اسماعیل پور، خبرآنلاین لرستان، نعمت الله دستیاری در جلسه امهال وام کشاورزی شهرستان پلدختر افزود: کشاورزان نیازمند حمایت بانک ها در این زمینه هستند و باید از کشاورزان در جهت افزایش تولیدات کشاورزی و کم شدن دغدغه های آنها حمایت کرد .

وی گفت: عمده مردم شهرستان پلدختر کشاورز هستند که تولیدات آنها به سایر نقاط کشور صادر می شود و تقویت آنها موجب توسعه اقتصادی در شهرستان خواهد شد .

وی افزود: بنابر این بانک ها در جهت حمایت از کشاورزان در زمینه استمهال و تمدید تسهیلات بانکی نهایت همکاری را با توجه به محرومیت های موجود با مردم داشته و آنها را در تنگنا قرار ندهند.

فرماندار پلدختر گفت: دولت در جهت حمایت از این قشر زحمتکش امهال وام های زیر 100 میلیون تومان را مصوب کرده که هنوز آیین نامه و دستور العمل آن به بانک های شهرستان اعلام و ابلاغ نشده است .

دستیاری افزود: در این مصوبه جرایم و دیر کرد وام های زیر این مبلغ به مردم بخشوده خواهد بنابر این بانک ها تا وصول بخشنامه و دستور العمل اجرایی با مردم همکاری لازم را داشته باشند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =