پنج شنبه 30 شهریور 1396
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 15:27:30 چاپ

پاسخ مطهری به مشاور فرمانده سپاه درباره خاطره‌ای از هاشمی‌/ بروید سراغ کسانی که احضار روح می‌کنند

سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر مشاور فرمانده سپاه در خصوص نقل خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پاسخ داد.

علی مطهری اظهار کرد: آقای مقدم‌فر مشاور فرمانده محترم سپاه در ارتباط با خاطره‌ای که من از مرحوم هاشمی نقل کردم توضیح خواسته است. این خاطره را آقای هاشمی دو بار برای من نقل کرد، فرمود: «بعد از انتخابات سال ٨٤ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ١١٠ نفر از آنها به زندان‌های کوتاه مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم.» ایشان می‌گفت: «من این موضوع را به اطلاع مقام رهبری هم رساندم و گفتم به خاطر مصلحت نظام از آنها می‌گذرم».

وی افزود: حالا آقای مقدم‌فر از من خواسته است اسم یکی از آن ١١٠ نفر را بگویم. به ایشان می‌گویم بروند سراغ افرادی که احضار روح می‌کنند و از طریق احضار روح آن عزیز از دست رفته اسامی را به دست آورند.

29212

8 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 15:37:43
    پاسخ
    11 5

    شخصا برای متصور نیست مطهری دروغ بگه.

  • بدون نام
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 15:57:17
    پاسخ
    8 3

    خخخخخ، خوب اقاي مشاور وقتي به صلاح نبوده براي چي اسم ببرن?

  • جسین
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 16:07:21
    پاسخ
    14 3

    با حمد و ثنای الهی. نیازی به احضار روح نیست. بروید سراغ سازمان قضایی نیروهای مسلح و از آنها پرس و جو نمایید....

  • بی نام
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 17:06:41
    پاسخ
    12 5

    دمت گرم دکتر.

  • بی نام
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 18:03:53
    پاسخ
    10 18

    چه پاسخ نسنجیده ای. این پاسخ یعنی زیرسوال بردن مرحوم اقای هاشمی و خود مطهری. مثل پاسخهای احمدی نژاد می مونه... خب می گفت من نام این افراد را نپرسیدم و نمی دانم.

  • امیر
    سه شنبه 3 اسفند 1395 - 18:47:29
    پاسخ
    11 5

    مطهری سال ۱۴۰۰ منتظریم.

  • رهگذر
    چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 17:52:29
    پاسخ
    13 15

    آقای مطهری؛ شما این خاطره رو از کجا آوردین. اونم درست بعد از فوت آقای هاشمی. ای کلک ؛ نکنه روح احضار میکنی ما خبر نداریم... بخدا من حاضرم بیام همه شغلها و پستهای آقای مطهری رو با نصف حقوقش انجام بدم و قول هم میدم که کمتر از ایشون حاشیه سازی کنم.

  • رضا
    جمعه 6 اسفند 1395 - 18:54:10
    پاسخ
    17 5

    اقای رهگذر محترم تو این مملکت خیلی دیگه از پستها هستند که تعریف مشخصی هم از کارشون نیست و کلا نفسه وجودیشون حاشیه است. شما به اونا کامنت بزارید و الا اقای مطهری حداقلش نماینده مردمه که واقعی رای اورده.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x