رئیس پلیس راهور همدان: طی سال‌جاری ۷۶ نفر در تصادف درون‌شهری همدان جان باختند

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: 76 مورد تصادف فوتی درون شهری طی 11 ماهه سالجاری در همدان به وقوع پیوسته که 43 فقره فوتی مربوط به عابر پیاده، 24 مورد مربوط به راننده موتورسیکلت و راکبان آن، هشت مورد نیز مربوط به راننده و سرنشینان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ علی فکری، که در شورای هماهنگی ترافیک استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: یک‌هزار و 346 نفر راننده موتورسکیلت‌ و راکبان آنها و 602 نفر نیز مربوط به خودروها در طی سالجاری به علت نبستن کمربند ایمنی دچار مجروحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 800 مورد اعمال قانون و آموزش به رانندگان متخلف درون‌شهری مورد توجه قرار گرفته است، گفت: یک‌هزار و 153 دستگاه خودرو بالای یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

سرهنگ فکری بیشترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مطمئنه دانست و افزود: امسال یک‌هزار و 107 مجروح تصادفات که عابرین پیاده‌روها بوده‌اند به مراکز درمانی منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور استان همدان خواستار نصب دوربین ثبت تخلفات از سوی شهرداری شد و تصریح کرد: دوربین‌های جدید راهداری در 24 ساعته هر کدام یک‌هزار تخلف را ثبت می‌کنند که نیاز است در استان به کار گرفته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =