تیم لاهیجان در صدر جدول لیگ بسکتبال بانوان گیلان

‏دور هفتم مسابقات لیگ بزرگسالان بسکتبال بانوان استان گیلان (جام شهدای مدافع حرم) به میزبانی لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، اولین دوره لیگ بسکتبال بانوان استان گیلان برای نخستین بار در تاریخ ورزش گیلان رقم خورده است.

‏‎این مسابقات با شرکت ٩ تیم آغاز شده بود اما با انصراف تیم شش هزار نفری رشت پس از دور پنجم بازی ها، با هشت تیم باقیمانده ، در حال برگزاریست.

‏‎دور هفتم این مسابقات روز جمعه ٦ اسفند ماه ٩٥ با انجام دو دیدار در سالن ٤٠٠٠ نفره شهدای لاهیجان دنبال شد که در پی آن رودسر با نتیجه ٤٥ بر ٣٠ مغلوب انزلی شد و لاهیجان نیز با نتیجه ٦٩ بر ٥٢ مقابل تیم صومعه سرا به برتری رسید.

‏‎دیدار (دور هفتم) تیم های دانشگاه گیلان و بنیان کیفیت فرانگر با توافق دو تیم و کمیته مسابقات ، در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد و تیم لوشان نیز استراحت داشت .

‏‎خانم ها پریسا یعقوبی ، بیتا هاشمی، سمیرا صبح خیز،نیوشا بیگدلو،سارا ترابی و ترمه ادیب قضاوت این دیدار ها را بر عهده داشتند.


‏‎لازم به ذکر است که دور ششم بازیها که به دلیل بارش برف در تاریخ دیگری که متعاقبا از سوی کمیته مسابقات استان اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

‏‎این مسابقات به صورت دوره ای(یک دور رفت ) و متمرکز برگزار می شود که دور های قبلی آن به میزبانی صومعه سرا (دور اول)و تیم ٦٠٠٠ نفری رشت(دور دوم) ،رودسر (دور سوم) ،دانشگاه گیلان(دور چهارم)و لوشان(دور پنجم) برگزار شده است .


‏‎جایگاه تیم ها تا کنون در جدول رده بندی با احتساب امتیاز و تفاضل گل به شرح زیر میباشد :
لاهیجان با ١١ امتیاز اول
‏‎هیئت رشت با ٨ امتیاز دوم
‏‎انزلی با ٧ امتیاز و تفاضل ١٣+ سوم
‏‎بنیان کیفیت فرانگر با ٧ امتیاز و تفاضل ٤٤- چهارم
‏‎دانشگاه گیلان با ٦ امتیاز پنجم
‏‎لوشان با ٥ امتیاز و تفاضل ٥٤- ششم
‏‎صومعه سرا با ٥ امتیاز و تفاضل ٦٦_ هفتم
‏‎رودسر با ٥ امتیاز و تفاضل ١٠١- هشتم

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =