هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با  ۸ عنوان کتاب برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی افزود: هشت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در موضوع‌های امام رضا(علیه‌السلام)، حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، حضرت احمد بن موسی(علیهما‌السلام) در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شهرام خدایی با اعلام این خبر گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة معصوم(علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت برگزار می‌شود.

وی گفت: در بخش کودک کتاب 10 قصه از امام رضا(علیه‌السلام) برای بچه‌ها، نویسنده: مژگان شیخی، ناشر: قدیانی و در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من، نویسنده: مجید ملا‌محمدی، ناشر: به نشر معرفی شده است.

خدایی اظهار کرد: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و احمد بن موسی(علیهماالسلام) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(علیه‌السلام)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است که از این قرار است: زندگی به سبک خورشید، نویسنده: مهدی غلامعلی ناشر: نشر جمال؛ مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، نویسنده : محمدرضا شرفی ناشر: موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی؛ بانوی ملکوت، نویسنده: آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی، ناشر: بوستان کتاب و چلچراغ، نویسنده: جلیل عرفان‌منش، ناشر: دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی.

شهرام خدایی افزود: به برگزيدگان جشنواره علاوه بر لوح سپاس و تنديس جشنواره هدايايي به شرح ذيل اهدا مي شود:

313 جايزةيك ميليون ريالي براي 313 نفر از برگزيدگان بخش انفرادي جشنواره

8 جايزةويژه براي 8 خانواده (دوخانواده 2 نفره، دوخانواده 3 نفره، دوخانواده 4 نفره، دوخانواده 5 نفره يا بيشتر)

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در انتها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از تاریخ 19 فروردین 1396 به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.مهلت ارسال آثار یکم تیرماه٬ داوری آثار ۲۰ تیر۹۶ و آئین اختتامیه جشنواره نیز در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =