مدیر کل کمیه امداد امام خمینی تاکید کرد: امسال 5 هزار و چهار صد نو عروس مددجو با 15 قلم کالا به همت سپاه به خانه بخت رفتند.

جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی شکوه مهربانی در پایگاه ها و مراکز نیکو کاری کمیته امدا امام خمینی در سراسر کشور از 18 تا 20 اسفند در مدارس و میعاد گاه های نماز جمعه بر گزار می گردد .
به گزارش خبر انلاین یحیی صادقی مدیر کل کمیه امداد امام خمینی در نشست خبری به مناسبت 14 اسفند روز تاسیس کمیه امداد و هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت:رسالت کمیته امداد توانمند سازی وکمک به خانواده های بی بضاعت است .
وی گفت: ما نمی پسندیم مددجو تا اخر عمر کمک گیر نده باشد تمام تلاش ما توانمند سازی مددجویان است.
وی تاکید کرد:امسال چهار هزارو پانصد شغل مولد و پایدار در استان ایجاد شده است و کار فرماهایی که ایجاد شغل نمایند معاف از پرداخت بیمه هستند و کمیه امداد هزینه بیمه را تقبل می کند.
وی از همایش طرح کرامت خورشیدی گفت که قرارداد نیروگاه های 5 واتی خورشیدی با توزیع برق بسته شده است و استان کرمان از ظرفیت بسیار بالایی از انرژی خورشیدی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: 1200پنل خورشیدی به استان کرمان واگذار شده است و قطعا این شغل تضمین 20 ساله را دارد و طرح انرژی پاک از شمال کرمان اغاز شده است و هر پنل خورشیدی 26 میلیون تومان هزینه در بر داشته است که شرکت توزیع برق ضامن خریدار 20 ساله پنل های خورشیدی است.
وی تصریح کرد: بنیاد علوی در شهرستلن قلعه گنج مجری 3هزار پنل خورشیدی است که 900 سرپرست خانواده در کهنوج کار را اغاز نموده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: یکی از مهمترین برنامه های مددجویان فرهنگ سازی است که خدا را شکر با حمایت خیرین در دستور کار است.
وی گفت کمک های جمع اوری شده امسال 1ونیم میلیون ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی بوده است و 300 هزار پاکت در مدارس نیز توزیع شده است.
وی از خانه دار شدن 3500 خانوار مددجو خبر داد و گفت طرح سه ساله به همت مسکن وشهر سازی همه ارگانهای دولت مشکل را بر طرف می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =