کنایه احسان علیخانی به محسن چاوشی/ به نظر من کسی که زنده می‌خواند، خواننده است

دومین قسمت از برنامه «سه ستاره»، دیشب باحضور خوانندگان مطرحی که در سال 95 تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی را خوانده اند از شبکه سه پخش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سه ستاره» به تهیه کنندگی احسان علیخانی و با اجرای او و آرش ظلی‌پور، شامگاه یکشنبه 15 اسفند باحضور خوانندگان کاندید بخش بهترین تیتراژ تلویزیونی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در ابتدای این برنامه امیر تاجیک که برای تیتراژ برنامه «حالا خورشید» و رضا یزدانی برای خواندن تیتراژ «پرستاران» کاندید شده بودند، در برنامه حاضر شدند.

تاجیک درخصوص کسالتی که درچند هفته گذشته داشت، توضیح داد: «خداروشکر مشکلی که داشتم برطرف شد و امیدوارم که سالیان سال به شما بتوانم خدمت کنم، مردم و اهالی هنر و ورزش همه خیلی به من لطف داشتند و این مسئله تمام خستگی من را از بین برد.»

یزدانی هم درباره برنامه آینده خود گفت: «مشغول آلبوم جدید هستیم که سال آینده آن را جمع می‌کنیم و یک فیلم سینمایی هم برای آینده دارم.»

در بخش دیگر برنامه، حجت اشرف‌زاده و بهنام صفوی در برنامه حضور پیدا کردند و صفوی درخصوص وضعیت جسمانی خود گفت: «حالم خیلی خوب است و به لطف خدا، دعای پدر و مادرم و همچنین لطفی که همه مردم داشتند، بسیار مدیون هستم و از همه سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که در این برنامه حاضر هستم و امیدوارم که مخاطبان در این رقابت هم از من حمایت کنند.»

اشرف زاده هم در سخنانی درباره شهرت قطعه «ماه و ماهی» گفت: «خیلی از شاعر ترانه آن قطعه و تنظیم کننده‌اش سپاسگزارم و لطف مردم بوده است که در اینجا هستم.»

او که خود خواننده کلاسیک و تلفیقی به شمار می‌رود، در مورد قضاوت‌هایی که درباره خوانندگان پاپ می‌شود، بیان کرد: «من هیچ وقت قضاوت نمی‌کنم و این نگاه را هم قبول ندارم و به نظر من باید انتخاب را به مردم واگذار کرد و خدارو شکر مردم همیشه و هرکجا لازم بوده است با موسیقی همراه شده‌اند.»

در ادامه احسان علیخانی با اشاره به برنامه‌ای که امیر تاجیک، حجت اشرف زاده و رضا یزدانی برای ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه اجرا کرده‎اند، گفت: «من خیلی از این سه عزیز سپاسگزارم که به ما لطف کردند، ما خیلی خواننده داریم که زنده نمی‌خوانند، به نظر من کسی که زنده می‌خواند خواننده است، از این نمونه خوانندگان که هیچ وقت اجرای زنده نکرده‌اند، داریم.»

آرش ضلی پور هم در همین باره گفت: «الان همه خوانندگاه شروع به فیلم گرفتن از خودشان در راهرو می‌کنند که دارند می‌خوانند و صدایشان دستگاهی نیست.»

احسان خواجه امیری مهمان بخش دیگر برنامه بود.

او درباره استقبال ایرانیان خارج از کشور از کنسرت اخیرش گفت: «خیلی حال و هوای خوبی دارند، به هرحال ایرانی هستند و تلویزیون ایران را می بینند و در برخی مواقع از ما هم جلوتر هستند.»

خواجه امیری در مورد قدیمی‌ترین قطعه‌ای که در کنسرت‌های خارج از کشور مخاطبان زیادی دارد گفت: «هنوز قطعه «سلام آخر» برای علاقه‌مندان جذاب است و خواهان اجرای آن هستند.»

این خواننده در خصوص دیگر نامزدهای این امسال گفت: «به نظر من کار بچه‌های موسیقی خیلی خوب است و باید از این جوایز به تعداد همه تهیه شود، زیرا که همه مستحق این جایزه هستند.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    واقعا راست میگن... چرا چاووشی این همه مقاومت داره نسبت به این قضیه؟؟؟؟؟؟
    • بی نام CA ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      58 45
      جناب علیخانی شما باید سعی کنی حد و حدود خودت رو رعایت کنی... به شخصه قبلا احساس می کردم مجری خوبی هستی ولی به نظر خیلی خودتون را دست بالا گرفتین. به هر حال بدانید که کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن. از عادل فردوسی پور و رامبد جوان الگو بگیرید. محسن چاوشی آنقدر اعتبار دارد که برای آخرین آهنگش کمتر از یک روز برای یک اعدامی توسط مردم دیه را فراهم کرد و متاسفانه خبرآنلاین که باید مردمی باشد، این ها را پوشش نمی دهد.
  • حسین A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    احسان علیخانی نظرش رو واسه خودش نگه داره
    • فرشید IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      56 21
      به نظر منم کسی که فقط بلده گریه مردم رو دربیاره،مجری نیست
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    کسی از شما نظر خواست؟
  • alirs IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    نظرت برای خودت چاووشی حتی اگه تو پیت بخونه حرف نداره از همه جلوتره کاراش
  • مهدی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    90 19
    تو کاری که تخصص نداری ، چیزی نگو مومن
  • محمد RO ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    عجب.. تا دیروز که واسه برنامت میخوند خواننده بود
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    من درباره صدای چاووشی نظری ندارم ولی شما فکر کنید که همه صداش کامپیوتری و دیجیتالی باشه و افکت آیا این دلیل تاختن به ایشون میشود؟ هم از خارج کشور به ایشون حمله میشود هم از داخل کشور من تعجب میکنم از خوانندگان دیگری که به این برنامه ها میان آدم به برنامه ای نمیره که به همکارش توهین کنند
    • مصطفی A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      24 7
      حالا هم که رفتن این خوانندگان باید به حرف علیخانی واکنش نشون میدادن و نظرشون رو میگفتند نه اینکه همینجوری نگاش کنن تا یه آدم غیر متخصص در مورد حرفه شون اظهار نظر کنه. فردا این اتفاق ممکنه در مورد خود این خواننده ها هم بیفته
  • بی نام US ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    84 17
    امان از حسادت هیچکدوم نمیتونن محبوبیت محسن چاوشی را ببینن... جالبه هرکسی در مورد محسن چاوشی این نظرات را میده وقتی دقت کنی میبینی خیلی کوچیکه
  • مهدی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    43 16
    مثلا میخوان مردم اتیج نبینن. با این کارهای ضعیف و این خواننده های پر مدعا و و آهنگ های تقلیدی از بزرگالن موسیقی کشور هیچ بیننده پیدا نمیکنید. اگر میبینید مردم لطف میکنن میان کنسرتاتون فقط به خاطر نداشتن شادی در جامعه است فقط در این مکان میتونن شاد باشن. الان هم که عده مردم کم و کمتر داره میشه. دلیلش هم کارهای بسیار ضعیفیه که خواننده های مدعی و جدیدا بازیگر اجرا میکنن. که به درد یه بار گوش دادن هم نمیخوره. واقعا جای تاسف داره. جالب اینجاست که همین خواننده ها برای کنسرت های لس آنجلس و اروپا هم میرن و دولت ازشون حمایت هم میکنه . خواننده هم خودشو با بزرگای موسیقی که در خارج از کشور زندگی میکنن مقایسه میکنه جای تعجب داره...
  • محمدرضا IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    32 9
    سلام. نظرتون برا خودتون محترمه
  • عرفان IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    56 23
    سلطان محسن تو قلب ماست و عليخاني هم با اين حرفا فقط خودشو کوچيکتر ميکنه
  • محمدرضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    30 8
    با سلام.نظرتون برا خودتون محترمه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    82 3
    خوشتیپم کسیه که بدون کاشت مو بوتاکس خوشتیپ باشه برادر
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    32 67
    چاوشی اصلا خواننده نیست و کلا صداش رو با دستگاه درست می کنه. تو عمرش یکبار اجرای زنده و کنسرت هم نداشته
    • رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      31 12
      با چه زبونی بگیم ما صداشو دوست داریم حالا با هرچی درست میشه اگه واقعا" با دستگاه درست میشه شماهم برید درست کنید تا چند تا طرفدار داشته باشید.
    • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
      1 4
      شعراش بی نظيره منظورتون که عزیزم کجایی دقیقا کجایی نیست
  • راما A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    47 4
    گزارشگری شما بهتر از مجری گریه...اصولا تفرعن و زیاده گویی و نگاه از بالا به پایین به مهمان و...آزار دهنده س ،شما اول خودت رو بساز. بعد در کاری که تخصص نداری نظر بده عزیز
  • وحیدرک IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    74 8
    علیخانی واقعا مجری دوست نداشتنی ای هست
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    52 11
    ماندگاری آهنگ ها و محبوبیت یک خواننده مهمتر از به اصطلاح زنده خواندن است، اگر محسن چاوشی چند سال پیش در برنامه ایشان حاضر میشد الان این حرفها نبود، متاسفم برای آقای علیخانی که مشکلات شخصیش را با افراد در رسانه ملی با کنایه مطرح می کند، آنور آبی ها که حال و روزشان معلوم است ولی محسن چاوشی خیلی مظلوم است که هم از داخل و هم از خارج باید حرف و کنایه بشنود. کسی که سعی کرده جوان ها را با شعرهای کلاسیک آشتی بدهد، این رسم برخورد با ستاره های این ممکلت نیست.
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    32 1
    به نظر من مجری کسی هست که بغض نکنه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    36 3
    مطمئنم چاوشی قبول نکرده بیاد تو برنامه علیخانی که اینجوری داره خودشو خالی میکنه....
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    34 8
    محسن چاووشی وقت شو آف و این دلقک بازی ها رو نداره آنقدر موسبقی و متن شعرهاش قشنگه که نشون میده براش خیلی زحمت میکشه اونی که از شدت بیکاری و بی پولی میاد کنسرت میزاره و همش شعر تکراری ده سال پیش را میخونه بابد خجالت بکشه و بگه خوانندگی براش شغله پول سازه نه عشق به کار و احترام به مردم
  • سعید A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    28 18
    من از طرفدارای محسن چاوشی بودم و با آهنگ هاش زندگی کردم اون اوایل صداش نازک تر بود و بعد کمی خش دارتر شد به نظرم احسان علیخانی هم درست می گه خب مجحسن چاوشی بیاد یه کنسرت بذاره تا بهمه ثابت کنه صداش دستکاری نشده حتی توی اون فیلم هم که ازش خودش گرفته صداش اصلا جالب نیست و انگار داره زور می زنه
  • بینام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    26 3
    کاش یاد میگرفتیم احترام گذاشتن رو و اینکه سرمون به کار و تخصص خودمون باشه...اونموقع اینی نبودیم که الان هستیم.....