ایسنا نوشت: تیم والیبال شهرداری تبریز سه بازیکن غیربومی خود را با متهم کردن به بی غیرت بودن از تیم اخراج کرد.

اتفاق‌های عجیب در ورزش بانوان کم رخ نمی‌دهد و در هرفصل شاهد این بودیم که یک موضوع تعجب برانگیز در آن رخ می‌دهد.

در اواخر فصل جاری لیگ برتر والیبال بانوان نیز اتفاق ناراحت کننده‌ای رخ داده که متاسفانه بیشتراز گذشته نشان داد سروسامان لازم در لیگ های بانوان وجود ندارد.

سه بازیکن تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز به دلیل اینکه پول خود را از باشگاه طلب کردند از این تیم اخراج شدند.

"مریم خلیلی"، "غزل خانجانی" و "روژین صاحبی" سه بازیکن غیربومی تیم شهرداری تبریز در طول فصل از باشگاه درخواست کردند که پول‌هایشان را پرداخت کنند اما هربار با وعده تسویه حساب مجبور به بازی کردن شدند و در نهایت اعتراض آن ها باعث شده از تیم اخراج شوند.

شرایطی که باشگاه برای سکونت آن ها درنظرگرفته بود نیز وضعیت خوبی نداشته است. خوابگاه در منطقه پایین شهر تبریز و هم چنین فراهم نکردن بسیاری از امکانات به مانند غذا از دیگر مشکلاتی بوده که برای این بازیکنان ایجاد شده است.

این سه بازیکن قبل از بازی شهرداری تبریز برابر سایپا از باشگاه در خواست کردند که برگه تضمینی برای پرداخت پول به آن ها بدهند در غیراینصورت برای این تیم به میدان نمی‌روند. این بازیکنان نیز بازی را از روی سکوها نگاه کردند و به یکباره در تماسی که با آن ها صورت گرفته اعلام شده که آن‌ها اخراج شده اند و با پرداخت ۴۰ درصد قراردادشان مجبور به ترک تیم شده‌اند.

البته داستان به همین جا ختم نشده است و در فضای مجازی که منتسب به تیم بوده اعلام شده که به خاطر مسائل اخلاقی این بازیکنان از تیم کنارگذاشته شده‌اند و بارها درباره آن‌ها از لفط بی غیرت استفاده کرده‌اند. به کار بردن برخی صحبت‌های نادرست علیه این بازیکنان باعث شده آن ها نسبت به این بی اخلاقی‌ها اعتراض کنند و از اینکه با آبروی آن‌ها بازی شده ناراحت شوند.

سازمان لیگ بانوان باید بیشتر از این‌ها مسائل مربوط به بانوان را مورد نظارت خودش قرار دهد و با تیم ها و یا افرادی که باعث این اتفاق‌ها شده‌اند برخورد کنند. اینکه دختران به دلیل آن چه که حقشان است اینگونه مورد هجمه و قرار بگیرند و آبرویشان در خطر باشد چیزی نیست که بتوان سکوت سازمان لیگ و مسئولان را درست دانست.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    3 2
    خودتون نوشتین شهرداری تبریز خوب معلومه دیگه