مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: عزتمندی معلم در اولویت است

ایرنا نوشت:مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: مقدمه هر عزتمندی در جامعه، عزتمندی معلم است و فروشگاه معلم فقط برای عرضه کالا و خدمات ارزانتر نیست بلکه وجودش احساس عزتمندی و غرور در معلمان ایجاد می کند.

محمد محسن بیگی در آیین افتتاح فروشگاه معلم بردسیر که شامگاه سه شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی مسئولان شهرستان بردسیر برگزار شد افزود: راه اندازی این پروژه نیز با وسعت نظر و همراهی و همکاری همه دست اندرکاران روی داده است.
وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری به وحدت رویه در جامعه توصیه کردند، اگر در مجموعه آموزش و پرورش تفرقه و تشتت و تخریب همکاران فرهنگی وجود داشته باشد، کارها به این شکل پیش نخواهد رفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: نباید بگذاریم اختلافات جزئی بر کارهای بزرگ سایه بیندازد و چه بهتر این وحدت رویه در دستگاه ارزشمند آموزش و پرورش شروع شود که جمعیت قابل توجهی را شامل می شود و با جامعه هدف بسیار وسیعی به نام دانش آموزان در ارتباط است.
وی افزود: فروشگاه معلم توانسته بخشی از دغدغه های آنان را کاهش دهد و برخی مسائل رفاهی این قشر را برطرف کند.
رئیس آموزش و پرورش بردسیر نیز گفت: آرزوی فرهنگیان بردسیر داشتن یک فروشگاه بزرگ و مجهز در حد و اندازه های فروشگاه معلم کرمان بود که با پشتیبانی خوب مدیرکل این کار مهم و بزرگ به نتیجه رسید. محمد کاظمی نژاد افزود: خرداد 95 مرکز آموزشی - رفاهی بردسیر به دست مدیرکل آموزش و پرورش استان افتتاح شد و اکنون نیز شاهد راه اندازی فروشگاه معلم بردسیر هستیم.
وی اظهار کرد: راه اندازی این فروشگاه در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد و همانطور که در گفتمان اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش عنوان شد که در آموزش و پرورش درآمدهای اختصاصی را زیاد کنیم.
رئیس هیات مدیره فروشگاه معلم نیز گفت: هیات مدیره جدید فروشگاه فرهنگیان سابق را با مبلغ 48 میلیون و 200 هزار تومان بدهی تحویل گرفت و سعی در احیا و گسترش آن در یک ساختمان جدید و نوساز کرد. محمود ستوده نژاد افزود: تاکنون 700 میلیون تومان کالا وارد فروشگاه معلم شده و این فروشگاه دارای هشت غرفه و یک غرفه بیمه معلم است. وی بیان کرد: همچنین هیات مدیره با چند فروشگاه مصالح ساختمانی قرارداد امضا کرده تا همکاران فرهنگی بتوانند از آنها به شکل اقساطی خرید کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =