۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

مهر نوشت: رئیس اتحادیه میوه و سبزی، نرخ جدید انواع میوه را اعلام کرد و گفت: قیمت موز طی دو هفته اخیر حدود ۱۰۰۰ تومان گران شده و نرخ انگور شیلی هم در هر کیلو، ۳۰ هزار تومان است.

سیدحسین مهاجران   قیمت جدید انواع میوه را در بازار اعلام کرد و اظهار داشت: فصل پرتقال تامسون جنوب رو به اتمام و قیمت آن در حال حاضر کیلویی ۸۵۰۰۰ تومان است؛ عمده پرتقال جنوب ما والنسیا است که در حال حاضر، این محصول نیز قیمتی بین ۳۲۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان دارد.  

وی قیمت نارنگی بندرعباس را نیز از ۸۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم  لیمو شیرین جهرم از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، گریپ فروت جیرفت از ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، پرتقال شمال آبدار بین ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و کم آب بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.  

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب درختی سفید درجه یک ۶۰۰۰ تومان، سایز ریزتر آن ۴۰۰۰ تومان، سیب درختی قرمز ۵۰۰۰ تومان، سایز ریزتر آن ۳۰۰۰ تومان و موز ۴۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت موز کیلویی ۱۰۰۰ تومان طی دو هفته اخیر گران شده است.  

مهاجران قیمت انگور شیلی را کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: البته این میوه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، قیمت انگور شاهرودی درجه یک هم ۶۵۰۰ تومان است و از آن ارزان‌تر هم در بازار یافت می‌شود.  

وی قیمت پرتقال مصری را ۹ هزارتومان، پرتقال ترکیه ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰تومان و نارنگی را  از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: این نرخ‌های داخل میدان مرکزی میوه و تره بار است، اینکه بیرون از میدان این محصولات با چه قیمتی معامله می‌شوند، بنده اطلاعی ندارم.  

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =