شش اثر برگزیده و هشت اثر شایسته تقدیر اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در دومین مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدیه خضری از چالدران، امیرحسین ناصری دیلمقانی از سلماس و فرنود مالكی از خوی در گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال و متین صادق‌زاده از شوط، ثنا سروش از میاندوآب و كوثر كاملی‌راد از خوی در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال عنوان برگزیده این مسابقه را به خود اختصاص دادند.
بر همین اساس، آثار ایلشن محمدحسینی از قره‌ضیاءالدین در گروه سنی ۴ تا ۷ سال، ائل‌آی سروری از تكاب و آی‌سو حسن‌نژاد از ماكو در گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال و مائده پورعباس از شوط، سمانه شیخ‌بگلو و رویا میرزازاده از ارومیه و نارین فرجی و طریفه محمودكاكی از مهاباد در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال شایسته تقدیر شدند.
گفتنی است كانون استان ۹۳ اثر نقاشی اعضای كودك و نوجوان مراكز فرهنگی و هنری خود را جهت شركت در دومین مسابقه نقاشی با موضوع «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست» در بخش‌های جامعه، فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، كشاورزی و منابع طبیعی به ویژه محیط زیست و با شعار «كار را درست انجام دهیم» به سازمان ملی بهره‌وری ایران ارسال كرده بود.
از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان به برقراری ارتباط با مخاطبان، تقویت میزان آگاهی و حساسیت كودكان و نوجوانان در زمینه بهره‌وری سبز، تأكید بر حفظ محیط زیست، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه و تشویق این گروه به عرضه توانمندی‌ها و استعدادهای خود، ارتقای فرهنگ بهره‌وری و فرهنگ‌سازی در میان كودكان و نوجوانان به منظور نهادینه‌سازی امر بهره‌وری اشاره كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =