۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲
خوزستان و چشم انداز گردشگری

مراسم کلنگ زنی هتل پنج ستاره جندی شاپور در شهرستان کارون با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی برگزار شد.

غلامرضا جلیلی نیا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز در گفت وگو با خبرانلاین گفت: مراسم کلنگ زنی هتل پنج ستاره جندی شاپور در شهرستان کارون با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی برگزار شد.

جلیلی نیا افزود: همزمان با آن کشتی تفریحی در رودخانه کارون به حرکت درآمد و از عملیات احداث دو هتل آپارتمان دیگر در اهواز توسط استاندار و متولیان گردشگری خوزستان بازدید بعمل آمد. آنچه که در این میان مشهود بود و توجهات را به خود جلب میکرد اجماع مجموعه مدیران ارشد خوزستان برای رونق و توسعه بیشتر صنعت گردشگری است که امیدوار کننده است.

وی توضیح داد: شاید با اطمینان خاطر بتوان مدعی شد که در هیچ برهه ای از سالهای گذشته چنین اجماع و توجهی به صنعت گردشگری خوزستان توسط مدیران ارشد خوزستان و نمایندگان مجلس صورت نگرفته است.

جلیلی نیا با بیان اینکه این توجه در مقطعی که بواسطه تدبیر دولت و به سرانجام رسیدن برجام تقاضای سفر به ایران رشد قابل توجهی کرده است افزود: البته تصمیمی است منطقی و قابل دفاع. از طرفی خوزستان در برخی  زیرساختهای گردشگری دچار مشکلات و عقب ماندگی هایی است. از جمله این زیرساختها هتل و اقامتگاههای مختلف است که متاسفانه در دهه های گذشته پیشرفت چندانی در این حوزه نداشته ایم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز یادآور شد: به نظر میرسد عملیات احداث چند هتل پنج ستاره در اهواز و همچنین احداث هتل آپارتمانهای متعدد در خوزستان میتواند زمینه رشد ظرفیت پذیرش گردشگران ایرانی و خارجی را در خوزستان به سطحی مناسب برساند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =