«خبرجنوب» نوشت: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از جمعآوری پسماندهای حجیم شهروندان در آستانه سال جدید توسط ناوگان ویژه این سازمان خبر داد.

وی با اشاره به خدمات سازمان برای رفاه حال شهروندان در استقبال از عید نوروز گفت: یکی از مشکلاتی که شهروندان در خانه تکانی با آن مواجه هستند پسماندهای حجیم مانند یخچال، تلویزیون، میز، مبلمان، قالی های فرسوده، درب، کمد و وسایلی از این قبیل است که شهروندان نیازی به آنها ندارند و قابل استفاده نیز می باشند.
خوشبخت افزود: به منظور جمعآوری این پسماندهای حجیم تعداد 10 دستگاه ناوگان خودروهای ویژه در نظر گرفته شده است که شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره 36489234 و دادن نشانی، این پسماندها را به سازمان تحویل دهند. وی افزود: سازمان مدیریت پسماند وسایل و لوازم قابل استفاده از بین این لوازم را جدا سازی میکند و به مراکز خیریه تحویل می دهد. خوشبخت تاکید کرد: شهروندان از ارایه اقلام خرد شده، ریز و پسماندهای تر به این ناوگان خودداری کنند. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در ادامه از افزایش تولید پسماند در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: با توجه به تولید روزانه هزار تن پسماند در شیراز، این مقدار تا قبل از عید نوروز، روند افزایشی دارد و تا نزدیک به دو برابر هم می رسد که جمع آوری این مقدار پسماند توسط ناوگان این سازمان ،تلاشی دوچندان را می طلبد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =