ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال مرداد در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از برگزاری ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در مرداد ماه آینده خبر داد.

محمد رضا انصاری با بیان این خبر درباره اهداف برگزاری این همایش به خبرآنلاین گفت: شناسایی چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش های مهارتی؛ راهبردها و راهکارهای توسعه مهارت آموزی و اشتغال؛ فرهنگ سازی برای گسترش توجه به آموزش های مهارتی؛ فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین المللی در نظام آموزش مهارتی؛ بهبود اثربخشی وکارآیی آموزش های مهارتی؛ تقویت جایگاه آموزش های مهارتی در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ... از جمله اهداف برگزاری ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال است.

به گفته وی، ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در محور های مهارت آموزی و توسعه اجتماعی، اشتغال پایدار و کار شایسته با مهارت آموزی، ICT و روش ‏های نوین یادگیری در آموزش‏ های مهارتی، مهارت آموزی با مشارکت ذینفعان با رویکرد توسعه اقتصادی و تضمین کیفیت آموزش‏ های فنی و حرفه ای و انطباق با بازار کار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی بخصوص بخش خصوصی، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش باشیم، افزود: مهلت ارسال چکیده مقاله سی و یکم فروردین سال جدید و مهلت ارسال مقاله کامل بیست و پنج خرداد سال آینده و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال آینده است.

دبیرخانه همایش دفتر پژوهش وبرنامه ریزی سازمان است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تنظیم و ارسال چکیده و مقاله کامل به آدرس http://hamayesh.irantvto.ir مراجعه کنند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =