۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: امنیت حاکم بر کشور و همچنین قرار گرفتن نام لرستان در میان پنج استان امن کشور٬ به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حبیب الله خجسته پور  در همایش الگوهای صبر و مقاومت و روز شهید به پیشرفت های سال های اخیر لرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: اگر امروز افتخار می کنیم که استان پایلوت اقتصاد مقاومتی به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب می پردازیم٬ به این معنی است که در مسیر شهید و شهادت گام برداشته ایم.
وی با تاکید بر نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا در طول جنگ تحمیلی و دوران پس از آن گفت: در دوران دفاع مقدس٬ مادران و همسران این سرزمین٬ ارزشمندترین داشته خود که همان وجود مقدس شهداست را تقدیم کردند و امروز نیز پیام شهدا را زینب گونه به گوش جهانیان رسانده اند.
خجسته پور٬ انسان را در بررسی و سنجش ارزشها٬ دارای ذهنی مقایسه ای دانست و افزود: بر طبق این تعریف اگر بخواهیم ارزش و اعتبار خانواده شهدا را بسنجیم٬ باید گفت که تنها گروهی که می شود آنها را با خانواده شهدا سنجید٬ فقط خود شهدا هستند.
وی با بیان اینکه شهادت تنها مختص به دوران جنگ تحمیلی نیست افزود: باب شهادت همچنان باز است و جان دادن در راه خدا و در جهت حفظ ارزشهای نظام از وظایف همه ماست.
مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این همایش به ویژگی های بارز شهدا اشاره کرد و گفت:همه ما باید از صداقت٬ صراحت٬ عزت٬ حریت٬ مردانگی و شرافت شهدا درس بگیریم تا بتوانیم بار بزرگ و وظیفه سنگینی را که بر دوش ما نهاده اند به سرمنزل مقصود برسانیم.
همایش الگوهای صبر و مقاومت و روز شهید روز یکشنبه با حضور مدیران استانی و خانواده شهدا در محل سالن همایش های جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد برگزار شد که در پایان این همایش از خانواده چند شهید استان تقدیر بعمل آمد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =