در ۲۴ اسفندماه، پربازدیدترین اخبار به افشای بخش‌های جالبی از زندگی خصوصی احمدی‌نژاد اختصاص داشت که توسط دامادش بیان شده‌ بود.

در سروییس سیاسی امروز، گزارشی از زندگی خصوصی احمدی‌نژاد از زبان دامادش توانست رکورد بازدیدها را بشکند. ظاهرا او معلم زبان گرفته تا بتواند نامه‌هایش را خودش ترجمه کند. موضوع نامه پراکنی احمدی نژاد به روسای جمهور آمریکا آنقدر جذاب بود که نوبخت هم بگوید: دست به‌نامه احمدی‌نژاد قوی است! همجنین امروز وعده انتخاباتی عجیب حمید بقایی که گفت ۲۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی مخاطبان نظر دادند چرا دولت اصرار دارد که سهام‌عدالت را مردم نفروشند؟ در این سرویس قیمت سکه و ارز در آخرین سه‌شنبه سال هم بسیار پربازدید بود. همچنین برای مخاطبان مهم بود بدانند کدام بخش‌های مسکن سال آینده گران می‌شود؟

در سرویس فرهنگ و هنر باز هم این خبر تاسف بار پیچید که بازیگر «پدرسالار» درگذشت. همچنین در این سرویس ادعاهای تازه مجری سابق تلویزیون پربازدید بود. درباره خبر تاسف بار دیروز یعنی خبر درگذشت علی معلم هم واکنش حمید فرخ‌نژاد برای مخاطبان مهم بود.

در سرویس جامعه عنوان شد واکنش تند حافظی به رد تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری با فاش کردن مسایل مهمی همراه بود، از جمله اینکه حافظی گفت عضو کمیسیون عمران 10 میلیارد تومان تراکم سیار گرفته است. همچنین این سوال مطرح بود که چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟ همچنین حرفهای شنیدنی ۲ کارتن‌خواب توانست کلیک زیادی از مخاطبان ما بگیرد.

در سرویس بین الملل واکنش توییتری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ظریف پربازدید بود. در این سرویس پیام کتبی روحانی به امیر کویت هم پربازدید بود. همچنین این سوال برای مخاطبان مهم بود که چرا رابطه ترکیه و اروپا سیاه شد؟

در سرویس فناوری اطلاعات هم اعلام شد شارژر موبایل و لپ‌تاپ از روی سر انجام می شود.

گزارشی از احمدی‌نژاد قبل از خواب هم یکی از اصلی ترین بخشهای سرویس طنز ما را پربار کرد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =