رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: از ۱۰ روز گذشته دوربین‌های ثبت تخلف فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و ثبت تخلف ورود موتورسیکلت‌ به بزرگراه نیز در دو بزرگراه اصفهان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ رضا رضایی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه نوروز ۹۶ را با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» آغاز می‌کنیم، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که با ثبت دوربین‌های تخلفات ترافیکی در سطح شهر اصفهان با کاهش خوبی در زمینه تخلفات راهنمایی و رانندگی روبرو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلفات ترافیکی اصفهان از دو ماه گذشته در سطح شهر اصفهان فعالیت‌های ارشادی خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که از ۱۰ روز گذشته نیز دوربین‌ها فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و تخلفات شهروندان را ثبت و به صورت پیامک مبلغ جریمه را برای آنها ارسال می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۴ دوربین در نقاط مختلف شهر اصفهان تخلفات عبور از چراغ قرمز را ثبت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین ثبت تخلف موتورسیکلت‌ها در دو بزركراه اصفهان آغاز شده است.

وی به استفاده از ظرفیت پلیس های افتخاری در سطح شهرهای استان اصفهان برای مسائل ترافیکی اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۰۰ نفر در این بخش پلیس راهور را همراهی خواهند کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =