معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به روند رو به رشد سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که حدود هزار تن سیب و پرتقال در شب عید در این کلانشهر عرضه شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نفل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیرروستا در مراسم آغاز به کار مجدد بازار روز میخک که با حضور شهروندان و مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: سیاست اصلی شهرداری کرج و سازمانها و مناطق تابعه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نقاط مختلف شهر است که تاکنون این مهم محقق و رضایت نسبی شهروندان فراهم شده است.
وی افزود: سازمان میادین میوه و تره بار یکی از مجموعه های خدماتی شهرداری است که به صورت روزانه و مستقیم با شهروندان سروکار دارد که این ارتباط روزانه، کار سازمان میادین را خطیرتر نموده است.
مدیرروستا گفت: بازار روز میخک یکی از بازارهای خوبی بود که به دلیل وجود برخی موانع مدتی تعطیل شده بود و هم اکنون با همت مسئولان و بخش خصوصی مجدد راه اندازی شد که امید می رود مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.
این مسئول عنوان کرد: برای شب عید قرار است که سازمان میادین میوه و تره بار با راه اندازی و استقرار جایگاه های عرضه مستقیم میوه شب عید، هزار تن سیب و پرتقال را با قیمت مصوب به شهروندان عرضه کند.
مدیرروستا ادامه داد: شهروندان می توانند میوه شب عید خود را از جایگاه های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با قیمت مصوب و کیفیت مطلوب تامین کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =