۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
خبر خوش برای واحدهای تولیدی زنجان

جرائم واحدهای تولیدی از سوی سازمان تامین اجتماعی استان بخشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ استاندار زنجان با اشاره به گزارش سازمان تامین اجتماعی استان زنجان، از بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت: استمهال و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در دریافت مطالبات خود، به نوعی بخشودگی جرائم به شمار می رود که باید میزان بخشودگی جرائم در طول سال، احصاء و در قالب گزارش عملکرد منعکس شود.

اسداله درویش امیری اقدامات سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک‌ها و شرکت‌های خدمات رسان از قبیل آب، برق و گاز بر اساس مصوبات ستاد تسهیل در استمهال مطالبات و بخشودگی جرائم را نوعی همراهی و حمایت از بخش های تولید، صنعت، کشاورزی و اشتغال دانست و اظهار کرد: دولت می توانست تمامی مطالبات خود را از واحدهای تولیدی اخذ نماید، اما برای حمایت از تولید و اشتغال این مجموعه ها، از حق خود گذشته و به طور غیر مستقیم، تسهیلات به منظور رونق تولید در اختیار واحدها قرار می دهد.

وی ادامه داد: مخالفت برخی از دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان محیط زیست استان از فعالیت برخی از واحدهای صنعتی نیز در راستای دفاع و حفاظت از محیط زیست و سالم سازی واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می شود که قابل تقدیر است.

مقام عالی اجرایی استان تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را از اقدامات به‌هنگام دولت یازدهم در راستای تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و بخش اشتغال کشور عنوان کرد .

درویش امیری با اشاره به اینکه شرکت‌های خدمات رسان، امور مالیاتی و بانک‌های دولتی استان باید در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی همراهی لازم را داشته باشند، افزود: همانگونه که بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار مورد تاکید قرار می گیرد، واحدهایی که از رونق خوبی برخوردارند، نباید با سوء استفاده از فرصت‌های پیش آمده در پرداخت بدهی‌های خود به دولت کوتاهی نمایند.

استاندار زنجان فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را درخشان و مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش های صدا و سیمای استان و رسانه ملی در حمایت از رونق تولید و اشتغال در استان و تهیه و پخش برنامه ها و گزارش هایی از فعالیت ها و دستاوردهای ستاد استانی در شبکه های ملی و استانی قدردانی کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =