چرا باید استعفای عضو هیات‌مدیره استقلال را رد کنند؟

سید رضا افتخاری با جدیت خاصی گفته وزیر با استعفای رئیس هیات مدیره استقلال مخالفت کرده‌است اما چرا وزیر باید چنین اصراری داشته باشد؟

داریوش سعیدی: یک روز بعد از پست جدی و تذکر مشخص وزیر ورزش به اعضای هیات مدیره استقلال ، شهاب جهانیان که بازیکنان استقلال در تمرین علیه اش شعار داده بودند ، به آنها گفت استعفاء داده و هر بازیکنی که از این به بعد درباره اش مصاحبه کند ، با شکایتش روبرو می شود. پیشتر مهدی رحمتی بود که به نوعی در کنفرانس مطبوعاتی اش درباره موبایل نونامبر این عضو هیات مدیره گفته بود و باعث دلخوری اش شده بود. جهانیان که پیشتر دکتر عبدالحمید احمدی درباره نقشش در هیات مدیره استقلال گفته بود:«ایشان همشهری آقای گودرزی و نماینده ایشان در هیات مدیره است و دیگر اعضای هیات مدیره تیم های استقلال و پرسپولیس سعی شده تا از افرادی انتخاب شوند که اقتصادی یا ورزشی باشند که مشکلات تیم حل شود .» حالا دیگر حتی نماینده وزیر ورزش هم نیست. جهانیان که در ابتدای فصل برای تماس ها و مصاحبه هایش حسابی سوژه شده بود ، حالا خودش گفته استعفا داده و وزیر هم آن را نپذیرفته چون همان طور که وزیر در پیامش گفته بود ، فعلا نمی خواهد آرامش تیم ها را به هم بزند.
البته در استقلال خیلی این روزها آرامشی نیست که رفتن اعضای هیات مدیره تغییری در شرایط ایجاد کند. هیات مدیره ای که عملا نقشی در درآمدزایی یا سیاست گذاری تیم نداشته باشد. هیات مدیره ای که عضو برجسته اش بگوید به حرمت مربی برای بازیکن 100 میلیونی ، 900 میلیون پول داده اند و هیات مدیره ای که در وقت انتقاد ، به جای مدیریت بحران ، بحران زایی کند ، شاید استعفای تک تک اعضایش کمکی به تیم هم باشد.

 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =