میزان نوشت: در پی شکایت، نارضایتی و بلاتکلیفی مسافرین پرواز مشهد-کرمانشاه، بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد با حضور به موقع و سریع در محل و احضار رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی کاسپین دستورات لازم را صادر و به بلاتکلیفی و نارضایتی مسافرین خاتمه داد.

در پی شکایت، نارضایتی و بلاتکلیفی مسافرین پرواز مشهد-کرمانشاه مورخ 26/12/95 ساعت 16:25 بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد با حضور به موقع و سریع در محل و احضار رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی کاسپین دستورات لازم را صادر و به بلاتکلیفی و نارضایتی مسافرین خاتمه داد و نهایتا هواپیما در ساعت 8 شب مشهد را به قصد کرمانشاه ترک کرد.

قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: در صورتیکه مسافرین با عدم پاسخگویی مسئولان و شرکت‌های هواپیمایی مواجه شدند، ضمن رعایت خونسردی و نظم اجتماعی و جلوگیری از هرگونه تنش و سر و صدا در محل، مراتب را به بازپرس ویژه فرودگاه مشهد گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی شود.

وی عنوان کرد: اگرچه وظایف اداره فرودگاه‌ها جدا از شرکت‌های هواپیمایی است؛ اما این رافع مسئولیت مدیران نخواهد بود و مدیران مربوطه باید از ارائه گیت و سایر خدمات فرودگاهی به شرکت‌هایی که تاخیر بیش از حد مجاز دارند خودداری کرده و در صورت تکرار بیش از حد مراتب را به اطلاع مقام قضایی برسانند.

این مقام قضایی گفت: صرف اینکه مسافرین را از داخل ترمینال (داخلی و خارجی) به سمت هواپیما هدایت کنند، هرچند پرواز انجام نشود یا با معطلی انجام شود با حقوق شهروندی و کرامت انسانی و همچنین قوانین جزایی مغایرت دارد و مسئولان ذیربط باید در این زمینه پاسخگو باشد.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد افزود: مسافرین و زائرین امام رضا (ع)، در صورت شکایت از شرکت‌های هواپیمای و مسئولین ذیربط می‌توانند شکایت خود را به به شعبه ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد واقع در بلوار وحدت- وحدت 12- دادسرای ناحیه- 4 شعبه 410- شعبه ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد تقدیم کرده و یا از طریق شماره فکس 051333655777 ارسال نمایند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =