دوشنبه 8 خرداد 1396
شنبه 28 اسفند 1395 - 14:56:57 چاپ

شما نظر بدهید؟/ از خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی راضی هستید؟

اقتصاد > صنعت - بررسی ها نشان می دهد که بیش از نیمی از خودروهای وارداتی گارانتی ندارند.

به گزارش خبرآنلاین،اگرچه وزارت صنعت،معدن و تجارت واردکنندگان خودرو را ملزم با رعایت اصولی مثل استاندارد در خودروهای وارداتی و خدمات پس از فروش کرده است،اما بخش قابل توجهی از خریداران خودروهای وارداتی از خدمات پس از فروش این شرکت ها ابراز نارضایتی می کنند.قیمت بالا و تحویل دیرهنگام از جمله مسایل است که برای خریداران خودروهای وارداتی مساله ساز شده است.

اگر مالک خودروی وارداتی هستید،شما چه مشکلاتی دارید؟ آیا از خدمات پس از فروش شرکت های واردکننده راضی هستید؟

شما کاربرمحترم خبرآنلاین می توانید نظرات خود را در بخش «ارسال دیدگاه» به ثبت برسانید.

 

3535

73 دیدگاه
  • حمید
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:07:29
    پاسخ
    67 7

    من یکی از خودرو های برند کیا موتورز را دارم از شرکت اطلس خودرو خریداری کردم هنگام تحویل خودرو به خاطر مسایل بوجود آمده در مورد شماره گذاری خودرو ام را تقریبا با 2 ماه تاخیر گرفتم ولی در این مدت از خدمات بعد از فروشش نسبت به خودروهای داخلی رضایت بیشتری دارم هرچند به نظرم هنوز خیلی با استانداردهای حتی خود شرکت کیا موتورز فاصله دارند .

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 17:09:07
      21 108

      من یک پورشه باکستر،2017 خریدم عالیه

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 17:27:42
      84 15

      خودرو خارجی ندارم اما فکر کنم غیر از چیبنیها بقیه خوب باشند

    • سهیل. الف
      شنبه 28 اسفند 1395 - 17:51:43
      51 303

      بدجوری سرتون به این دنیای کوچیک و متعلقات مضحکش گرمه...آخرش هممون یه تیکه گوشت متعفن میشیم که سریع باید قایممون کنن زیر خاک...

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 18:02:35
      50 377

      وضعیت حجاب تو بعضی از نمایندگی های خودروهای وارداتی قابل قبول نیست

    • cyanide
      شنبه 28 اسفند 1395 - 18:33:09
      167 15

      بی نام جان وضعیت حجاب الان مشکل شماس؟ آقا جان زنان این شکلین. یا استخدام نکنید یا همینو قانع باشید. ملاک سنجش شما هم شده میزان تحریک شدنتون. سهیل پس شما هم غذا نخور آخرش میمیری دیگه

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 19:17:21
      51 8

      منم یکی از ماشین های کیا رو دارم از خدمات پس از فروش اطلس خودرو راضیم

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:30:48
      18 194

      من یکی از مشکلام وضعیت حجاب تو نمایندگیهاست... جدی میگم

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:37:38
      39 2

      من یکی از ماشین های کیا رو دارم و با تعداد افراد زیادی که کیا و هیوندای دارن در گروه های فنی تلگرام هم در ارتباطم یک نکته منفی که میشه گفت برای کیا اطلس خودرو روغن کاسترول میریزه که از نظر اکثر کسانی که استفاده میکنن و دیدم راضی نیستن از روغن ، و چیزی که هست توصیه اکثرشون این هست که ماشین رو تا حد ممکن نمایندگی نبرن چه اطلس چه آسان ... ولی در کل بد نیست تنها ایرادی که میشه گفت آزار دهندست اینه که اگه یک قطعه خاص خراب شه در صورت موجود نبودن حداقل 72 ساعت زمانبر هست تا قطعه آماده تعویض شه ... خواستم یه خورده اطلاعات داده باشم برای کسانی که از این دو برند میخوان بخرن شاید بدردشون بخوره

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 23:00:18
      80 5

      خودرو های وارداتی را نمی دانم ولی خدمات خودرو های داخلی را می توانم بگویم تقریبا روزی نیست از خواب بیدار شویم و از خدای متعال خواهان فرا رساندن روز نابودی کامل صنعت خودروسازی داخلی را نداشته باشیم.

    • کریم
      شنبه 28 اسفند 1395 - 23:14:57
      46 6

      اقا سهیل الف. حواست باشه که برای اون دنیا لب تاپ و موبایل هوشمندت رو نبری. ممنوعه. اینا جزو همون چیزای مضحکه این دنیاست. ارررررررررررره برادرررررررررررررر . ادمین بچاپ لطفا

    • بی نام
      یکشنبه 29 اسفند 1395 - 10:47:46
      45 4

      خدا قسمت ماهايي كه با حجاب اين نمايندگي ها كاري نداريم هم بكنه بتونين بريم تو اين نمايندگي ها و خريد كنيم اما اكثرا گويا اونايي قدرت خريد دارن كه با حجاب اينا مشكل دارن

  • الکس
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:12:35
    پاسخ
    219 18

    ببخشید کسانی که از خودروهای وارداتی که عکسش گذاشتید داشته باشن اصلا میان تو سایت خبرآنلاین که نظر بدن؟؟؟

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 17:50:36
      104 2

      والا

    • بی نام
      یکشنبه 29 اسفند 1395 - 00:40:29
      30 5

      تویوتا از همه بهتره چون اصلا خراب نمیشه که بخوای ببریش تعمیر نمایندگی خخخ

    • بی نام
      یکشنبه 29 اسفند 1395 - 01:02:03
      6 1

      داداش این اعتماد به نفست من کشته

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:14:42
    پاسخ
    88 2

    خودروهای داخلی که 30،20 ساله داره تولید میشه با فن آوری اون موقع رو نمایندگیها از تعمیرش سر در نمیارن،چه برسه به خودروهای وارداتی با این سطح تکنولوژی.چه توقعی دارید،خدمات پس از فروش علم میخواد،دم و دستگاه به روز میخواد،اینجا دیاگ هم میزنن باز سر در نمیارن چی به چیه؟

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:18:24
    پاسخ
    14 52

    منکه راضی ام، هری ام بخوام میگم بابا برام از دوبی بیاره. خدا راضی باشه :

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:28:52
    پاسخ
    59 2

    من هم خودروی داخلی دارم و داشتم و هم خودروی وارداتی ژاپنی... سطح خدمات اینها اصلا قابل قیاس نیست. قطعا از خدمات خودروی وارداتی رضایت دارم نه اینکه بی ایراد باشه ولی به نسبت خدمات داخلیها اینا تو اوج هستن از داخلیها که اصلا راضی نیستیم... اصلا از اینا سرویس نمی گیرم چون اعتمادمو بهشون از دست دادم

  • مهدی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:30:31
    پاسخ
    81 6

    خودرو وارداتییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چ سوال جالبی اقا از پراید بپرس خودرو وارداتی من تا الان حتی سوارم نشدم بعنوان سرنشین.

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 18:01:21
      52 6

      باید اینجوری مینوشتی...من حتی بعنوان سرنشینم سوار نشدم.منم همینطور.ولی چرا یه بار پرادو سوار شدم خیلی حال داد

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:37:42
      9 39

      پرادو مال پیر مرداست

    • بی نام
      یکشنبه 29 اسفند 1395 - 23:27:11
      0 1

      خب برو کار کن.پول دربیار.بخر.سوار شو ببین؛بدبختی چیزی نیست که بخوای بهش بنازی.

  • حسین
    شنبه 28 اسفند 1395 - 15:37:42
    پاسخ
    111 3

    والا ماشین ما رو با سوئیچش میگیرن میبرن تو گاراژ و نمیزارن چیزی ببینیم بعد هم فاکتور میزارن جلومون که این 10 قطعه رو تعویض کردیم ما هم نمیتونیم به صحت این حرفشون پی ببریم ؛ ای بسا که اصلا قطعاتی رو عوض نمیکنند یا اون کارهایی که تو فاکتورشون مینویسند رو انجام نمیدن

  • حسین
    شنبه 28 اسفند 1395 - 16:06:11
    پاسخ
    31 5

    کدوم خدمات؟ خودروهای جهنم هم به این بی کیفیتی نیست.

    • بی نام
      یکشنبه 29 اسفند 1395 - 00:44:49
      12 0

      از منفي هايي كه به شما دادند بايد بگويم اين مردم حقشان است بايد از اين بدتر سرشون بياد، معلوم نيست به چه صراطيند ، پنجاه نفر در دوروز گذشته در حاده ها مردند

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 16:22:29
    پاسخ
    36 3

    من يه ماشين كوراندو جديد سانگ يانگ دارم از خدمات پس از فروشش تقريبا راضيم ولي متاسفانه قيمت قطعات خيلي بالا مي زنند مثلا لنت ترمز يا ساير قطعات نسبت به قطعه وارد كننده هاي ديگه خيلي گرون مي دن .اما هنگام تحويل خودرو آدم ودق مي يارن من كه ماشين با 6ماه تاخير اونم با جنگ دعوا تحويل گرفتم هرچند قرامت تاخير روپرداخت كردن ولي خيلي بد قولند.

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 18:52:13
      18 5

      از مونتاژ کننده های داخلی یاد گرفتن

  • کرج
    شنبه 28 اسفند 1395 - 17:01:23
    پاسخ
    32 5

    هر چی باشه از نمایندگی داخلی بهتره تازه تا 5 سال که احتیاج نیست بری نمایندگی

  • میتسوبیشی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 17:10:49
    پاسخ
    48 1

    بنده برا سرویس اولیه که تعهد کارواش دارند رفتم مسولش ماشینو برد کارواش کناری در عرض ۲ دقیقه ۳ تا سطل آب خالی پاشیدند و بعد هم جلو چشم خودم یه دستمال داد به یه کارگر نگهبون که خشکش کنه تحویل بده. البته کارواش مهم نیست ولی نوع نگاه و تعهد دوستان مایه تاسف هست

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 17:14:45
    پاسخ
    119 3

    آره مگه میشه آدم تو ایران زندگی کنه و ناراضی باشه؟

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 18:49:02
      47 2

      خخخخخخخخخخخ دمت گرم درست زدی وسط خال

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 18:29:25
    پاسخ
    37 5

    نگين خودرو خيلي مزخرفه

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:31:39
      26 1

      نگین خودرو خیلی تاخیر و بازی داره

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 18:30:53
    پاسخ
    38 3

    من يه تويوتا ثبت نام كردم ٤ماه طول كشيد بدن خاك بر سر نمايندگي هاسون

  • شمس تبریزی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 18:39:03
    پاسخ
    33 1

    سلام. خبرآنلاین، من با دوچرخه تردد میکنم و نظری ندارم. ضمنا میخواستم ترجمه مقالاتی را براتون بفرستم. در صورتی که مقالات، مورد منکراتی نداشته باشه امکان انتشارش در سایت هست؟ منظروم اینه که از خارج تحریریه مقاله قبول میکنید؟ با تشکر

  • مهدی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 18:55:30
    پاسخ
    55 1

    من یه خودروی تولید ایران خودرو دارم،یکی از دسته موتورها پاره شد و ماشین رو بردم نمایندگی مرکزی،بعد از دو روز معطلی مجبور شدم قطعه مورد نظرو از خیابان چراغ برق بخرم و تقدیم حضرات کنم،اونوقت تو کل شهر و رسانه ها میگند ایساکو تضمین خدمات،به هیچ عنوان مشتری مداری رو بلد نیستند و فقط رانت و حمایت دولت رو دارند،

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 19:17:46
    پاسخ
    16 1

    منظورتان از خودرو ایرانی چی هست پراید؟

  • بلالمی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 19:46:51
    پاسخ
    24 6

    خودرو وارداتی غیر از چ.ینی احتیاج به گارانتی .ندارد

    • بی نام
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:33:56
      7 26

      کی گفته... من یه بزرگشو از اطلس خودرو گرفتم مثلا پنج سال گارانتی داره... دو ساله بیا ببین کمکاش به چه روزی افتاده... خدایی ایرانیا دو ساله اینجور نمیشن

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:13:19
    پاسخ
    32 3

    نگین خودرو ماشین های رنو رو می فروشه اما تا تحویل بده سه تا پوست می اندازی رسما

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:14:26
    پاسخ
    27 1

    یکی از مشکلات اینه که دولت به این نمایندگی ها نظارتی نمی کنه متاسفانه پول خون باباشون رو بابت تعویض یه قطعه می گیرن کلی هم سرگردانی داره

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:15:08
    پاسخ
    51 3

    به خدا صد رحمت به داخلی ها حداقل فحش می دی به جایی می رسه ما الان فحش بدیم هیوندایی خریدیم تا برسه به کره ایه دیگه مزه اش رفته

    • بنده خدا
      شنبه 28 اسفند 1395 - 21:55:19
      36 2

      اقا دمت گرم تو اخر سالی و بی پولی کلی خندیدم.

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:18:14
    پاسخ
    10 1

    عجب تیتری عجب موضوعی، ایول

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:24:03
    پاسخ
    28 0

    یه خودرو صفر از ایران خودرو گرفتم ... خود به خود انژکتورش کاز میخوره... بردم نمایندگی میگه نرم افزار ای سی یو بعد عید میاد... میگم خوب من چه کنم دور موتور بالاتر از پنج هزار بره ماشین قابل استقاده نیست... میگه ما نمیدونیم به خود ایران خودرو بگید حالا ما تو ایران خودرو کی رو چطور و کی پیدا کنیم خدا داند... سوالم اینه که مگه تعمیرگاه رسمی مربوط به ایساکو یا همون ایران خودرو نیست؟ خودتونو بذارید جای من ... اینهمه پول دادم با این خودرو معیوب و غیر قابل استفاده چه کنم؟

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:28:13
    پاسخ
    16 0

    یه خودرو صفر از ایران خودرو گرفتم ... خود به خود انژکتورش کاز میخوره... بردم نمایندگی میگه نرم افزار ای سی یو بعد عید میاد... میگم خوب من چه کنم دور موتور بالاتر از پنج هزار بره ماشین قابل استقاده نیست... میگه ما نمیدونیم به خود ایران خودرو بگید حالا ما تو ایران خودرو کی رو چطور و کی پیدا کنیم خدا داند... سوالم اینه که مگه تعمیرگاه رسمی مربوط به ایساکو یا همون ایران خودرو نیست؟ خودتونو بذارید جای من ... اینهمه پول دادم با این خودرو معیوب و غیر قابل استفاده چه کنم؟

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 21:35:18
    پاسخ
    28 0

    تحویل خودروشون که افتضاحه و هنوز نوبت به خدمات پس از فروش شون نرسیده

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 22:10:07
    پاسخ
    13 1

    افتضاحه. هم داخلی هم خارجی بازم داخلی حداقل قطعاتش تا حدودی پیدا میشه ولی در عوض تند تند خراب میشه که بیچاره میکنه

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 22:27:25
    پاسخ
    24 1

    والا یه عمر زحمت کشیدیم جوونی دادیم تا یه اندوخنه ای جمع کنیم و یه لذت حلال واری ازش ببریم... ولی میای سراغ ماشین ایرانی که قیمتش مناسبتره کیفیتش خوب نیست و حتی ممکنه مشکلات اساسی داشته باشه و خطری باشه... میری سراغ ماشین خارجی اونم که قیمتش دو برابر جهانی و ارزش نداره آدم اینهمه پول بده... والا پول تو دستمون موندیم چه کنیم... به خدا مسوولین اگه این مشکلات رو یه بار برا همیشه از بین ببرن میدونین چقدر از هزینه های مادی و معنوی اعصابهای خراب و افسردگی و سایر بیماریها تو جامعه کم میشه... مسوول عزیز نخند به خدا فامیلای خودتم به این مشکلات و ناراحتیا کم و بیش گرفتارن

  • ناشناس
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:10:36
    پاسخ
    17 0

    من درنمایندگی اطلس خودرو ماشین اسپورتیج تحویل ۴ماهه ثبت نام کرده بودم که بعداز ۱۳ ماه موفق شدم با کلی تماس تلفنی ومطالبات مربوط به سود سپرده را با کلی مراجعه ومشاجره لفظی دریافت کنم .وبه اسم اطلس خودرو آلرژی گرفتم.سالی که نکوست از بهارش پیداست.قدر مسلم وقتی نحوه فروش اینطوری باشد ، خدمات پس از فروش چی خواهد شد.البته این مشکلات مسبب اش سارمان حمایت از مصرف کننده است که قدرت اجرائی ندارد.قراردادفروش نمایندگی خودروهای خارجی مثل اطلس خودرو وآسان خودررو ، از متن قرارداد ترکمن چای بدتر است.

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:11:31
    پاسخ
    20 0

    كلا تو مملكت داخلي و خارجي نداره. همه كلاهت رو بر ميدارن. وارداتي ها گارانتي ميدن ولي به شرطي كه حتي تعويض روغن هم خودشون انجام بدن. نرخش هم ٤٠ درصد بالاتر از بيرونه. داخلي ها هم كه ديگه همه ميدونن چه ارسن اوپن هايي هستند.

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:22:33
    پاسخ
    11 5

    من که راضی هستم یه بنز اس 500 گرفتم .هر کی خواست ميتونه یه بوق باهاش بزنه

  • مهدی
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:23:53
    پاسخ
    21 0

    سلام به همگی دوستان من ماشین خارجی ندارم. اما سال ۹۲ یه رانا از ایران خودرو خریدم. اولش کولرش کار نمیکرد مجبور شدم ببرم نمایندگی تا برنامه‌شو آپدیت کنن. بعد شیشه بالابر سمت راننده خراب شد. هجده هزار تا راه رفته بود که صفحه کلاچ تموم کرد و من رو گذاشت وسط خیابون. اونو درست کردم، دو ماه بعدش بلبرینگ چرخ جلو به سر و صدا افتاد. اونو درست کردم، دو ماه بعدش یه مشکلی پیدا کرد که پامو از رو گاز بر میداشتم موتور خاموش میشد سه بار بردم نمایندگی کلی پکل خرج کردم تا درست شد. الان دیگه میترسم باهاش جایی برم. تازه ماشین ۳۸ هزار کیلومتر بیشتر راه نرفته. ضمنا همه سرویساشو ره موقع حتی قبل از موعد انجام دادم قسم میخورم چیزایی که براتون نوشتم همه عین واقعیته

  • بی نام
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:35:05
    پاسخ
    14 5

    آقا من یه بار سوار پرادو شدم کهیر زدم. الان رفتم پراید درمانی دارم بهتر میشم

  • حسین نادری
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:46:12
    پاسخ
    13 0

    خبر گزاری محترم کار نمایندگی های خودرو وارداتی پشتشان گرم است ومشکلات خریداران ومصرف کنندگان از نظر خواهی گذشته ، شما اگر به وب سایت اطلس خودرو وآسان موتور نگاه کنید پر از نظراتی است که حکایت از نارضایتی مشتریان می باشد .لذا پیشنهاد می کنم له عنوان سوژه خبری سری به این نمایندگیهای انحصاری کیا وهیوندا بزنید .قرار داد فیمابین هیچ حقی برای خریدار درج نشده وکاملا یکطرفه است واز قرار داد ترکمن چای بدتر است .وزارت صنایع ومعادن که متولی حمایت از مصرف کننده است هیچ قدرت اجرایی ندارد.من قرداد تحویل ۴ماهه خودرو داشتم بعداز ۱۳ ماه به زور خودروام را تحویل گرفتم.وموفق نشدم خسارت تحویل که در متن قرارداد بود از نمایندگی اخذ کنم .واداره تعزیرات حکومتی نیز رای به عدم صلاحیت رسیدگی داد .

  • محمود
    شنبه 28 اسفند 1395 - 23:47:42
    پاسخ
    11 0

    من یه اس ال ایکس از ایران خودرو گرفتم. لنت که مشکل داشت، کولرش هم افتضاح بود. کلاچش که داغونه. لاستیک پنجره هم که کلا تعویض کردم. چراغ نور بالاش هم که اگه نباشه بهتره. حالا با این وضعیت خودتون حدیث خودروهای داخلی رو بخوانید.

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 00:46:29
    پاسخ
    12 0

    من نه خودرو ایرانی دارم نه وارادتی ولی انچه مشخصه مهم مدیریت نمایندگی های خودروهای وارادتی که از نوع ایرانیه تا زمانی که نهادی عادل وقاطع جهت پیگیری حق مشتریان نباشه هم خودروسازان داخلی وهم نمایندگی ها به مشتریان زور میگن فرض کنید ایرانخودرو امریکا بود این همه شکایت داشت بارها جریمه وچه بسا تعطیل شده بود ولی اینجا ایرانه ونمایندگی های خودروهای وارداتی هم از موقعیت سو استفاده میکنند

  • ایرانی
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 00:56:41
    پاسخ
    11 2

    من یک خودروی ام جی چهار سال پیش خریدم پنج سال گارانتی داره تا حالا مشکلی نداشتم و راضیم نمایندگیش هم خوب بوده فقط مشکل اصلی تعداد کم نمایندگی در ایران میباشد ..

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 01:47:50
    پاسخ
    24 4

    حجاب خدمات پس از فروش نمایندگان مرسدس در نمایشگاه فرانکفورت اصلا خوب نبود....لطفا رسیدگی شود. با تشکر

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:00:56
    پاسخ
    9 2

    فكر نميكنم كيفيت خدماتي كه ارائه ميكنن با استانداردي كه تو ساير كشورها ارائه ميشه يكي باشه . مطمئن نيستم ولي فكر ميكنم اين شركت هايي كه ايران فعاليت ميكنن بيشتر واردكننده هستن تا نمايندگي رسمي . احتمالا چون تعداد وارداتشونم زياده خب يه خدماتي هم ارائه ميكنن كه بتونن مشتري جذب كنن

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:02:47
    پاسخ
    15 2

    چرا ماشین را پلاک شده تحویل نمی دهند؟ یکبار ماشین را می آورند درب منزل و یه شیرینی باید بدیم بعد باید ساعت 5 صبح ماشین را ببریم شماره گذاری و یک روز الاف باشیم تا ماشین پلاک شود تازه اگر همه مدارک جور باشد و کم و کسری نداشته باشد آخه این چه وضعیه

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:27:17
    پاسخ
    12 1

    پراید

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 05:46:42
    پاسخ
    15 0

    تنها راه درست شدن خودرو سازها تو ايران تحريمشون بود كه اونم با لطف دولت به خودروسازهاداستان وام خودروي سه سال پيش كه بدون كارشناسي و فقط در حمايت دولت از خودرو سازها در مقابل تحريم خريد خودرو صفر و عدم متحد بودن مردم با هم با شكست مواجه شسد.

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 08:52:26
    پاسخ
    9 1

    خدمات؟111

  • ali
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 09:11:59
    پاسخ
    35 5

    منهم از وضعیت حجاب راضی نیستم حداقل باید وقتی مردی مثل من با تسبیح وارد میشود و سفارش پورشه میده حجابش رو رعایت کند

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 10:58:23
    پاسخ
    22 2

    اقا پس چی شد این مشکل حجاااااااب؟ توجه نمیکنند که؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 13:19:24
    پاسخ
    17 0

    دیروز یه خریدار صفر خودروی دنا در دهلران ایلام جلو نمایندگی ایران خودرو ماشینشو اتیش زد این است خدمات پس از فروش،شرکتای خارجی باید یاد بگیرن متاسفانه رسانه های معتبر زیاد روی این خبر مانور ندادن

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 13:30:12
    پاسخ
    0 0

    من يه ولوو ايكس سى ٩٠ خريدم. ٥٠٠ ميليون پول دادم اما خدماتى مشاهده نمى كنم تو تمام استان فارس و بوشهر حتى يه نمايندگى فعال نداره. مدتى قبل رفتم شيراز به جايى كه به اصطلاح نمايندگى بوده گفتن نمايندگى تعطيل شده و منو به جايى معرفى كردن براى يه تعويض روغن و فيلتر ٧٥٠ هزار تومان پول ازم گرفتن. تازه يارو گفت فيلتر هوا هم عوض كردم و وقتى فيلتر كهنه رو مطالبه كردم گفت قاطى روغن سوخته ها شده. وقتى پول كلان ميدى بايد در ازاى سودى كه مى گيرن خدمات بدن. تو كجاى دنيا اينجوريه

  • مهران
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 14:51:52
    پاسخ
    0 0

    آقا من ماشین خارجی از نمایندگی خریدم با چشم های بسته اصلا مشکل حجاب نداشتم . پیشنهاد میکنم اونایی که مشکل حجاب دارند امتحان کنند.

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 18:24:49
    پاسخ
    0 0

    ببخشید ما نظر بدیم که چی بشه؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 18:26:15
    پاسخ
    0 0

    جیبمون رو نزنند خدمات پس از فروش پیشکش.

  • بلالمی
    یکشنبه 29 اسفند 1395 - 19:48:41
    پاسخ
    0 0

    من خودرو صفر ایران خودرو خریم صد متر از نمایندگی دور شدم جوش اورد بردم نمایندکی فن ادراد داشت الان داغ می کند 5بار فیوز بوغ عوض کردم بنجول ایران خودرو سمند تا الان یکهزار نهصد کیلومتر راه رفته

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700