تسنیم نوشت: استاندار اردبیل گفت: روند ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در اردبیل انتظار داریم ثبت‌نام خود را به روزهای آخر واگذار نکنند.

مجید خدابخش در بازدید از مرکز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستادر استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و از امزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در اردبیل انتظار داریم ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از امروز همزمان با سراسر کشور در فرمانداری و بخشداری‌های اردبیل آغاز شده است، افزود: ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ادامه دارد و افرادی که قصد ثبت‌نام داشتند می‌توانند با ارائه مدارک لازم به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا داشتن گواهی سوپیشینه نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بوده که باید نامزدها نسبت به دریافت این گواهی‌نامه اقدام کنند.

خدابخش ‌ازفعالیت مراکز پلیس + 10 برای صدور گواهی سوپیشینه در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انتظار داریم که در سریعترین زمان ممکن نسبت به دریافت سوپیشینه اقدام کنند تا در روند ثبت‌ نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خللی وارد نشود.

وی از آمادگی ستاد انتخابات استان اردبیل برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در اردبیل انجام شده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =