امشب در باغ فدک مسافری پذیرش نمی‌شود/ آمار حوادث در شهر اصفهان پایین بوده است

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از پنج شنبه هفته گذشته تاکنون ۲۰۰ هزار نفر در محل های ستاد اسکان خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمد رضا مصور در اولین جلسه ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان افزود: امسال هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاهها در ستاد هماهنگی سفر شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برودت هوای شهر در ایام نوروز اذعان داشت: بر طبق پیش بینی های هواشناسی امشب درجه هوای شهر به صفر می رسد لذا با توجه به برودت هوا در باغ فدک مسافری پذیرش نمی شود.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این که آمار مسافران امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر نکرده است ادامه داد: طی اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری موانع شهری از جمله کارگاه های ایستگاه مترو و نصب تابلوهای راهنمایی از سوی معاونت حمل و نقل و راهور شاهد ترافیک روان هستیم.

وی با بیان این مطلب که اولويت اسكان در شهر اصفهان به ترتيب با هتل ها، میهمان سراها، منازل استيجاري، خوابگاه هاي دانشجويي، كلاس هاي مدارس آموزش و پرورش و در نهایت باغ فدك است ادامه داد: اصول کار ستاد سفر شهر اصفهان این است که در زمان بارندگی و در غیر این صورت به دلیل اینکه هتل‌ها و مهمانپذیرها زیرساخت‌های صنعت گردشگری شهر هستند و اولویت اسکان با این مکان هاست.

وی اضافه کرد: باید مسولان مربوطه زمینه برای رقابت هتل‌ها و مهمانپذیرها فراهم کنند تا مسافران نیز برای مراجعه به این مکان‌ها رغبت پیدا کنند.

مصور ادامه داد: مکان های آموزش و پرورش و منازل استیجاری اولویت بعدی و در نهایت باغ فدک برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا شب گذشته در مجموعه محل های اقامت مسافرین در شهر اصفهان شامل هتل ها، خوابگاه ها، منازل استیجاری و مدارس آموزش و پرورش حدود 200 هزار نفر شب خواب اقامت داشتند گفت: با توجه به اینکه در آغاز موج اول سفرها هستیم منتظر افزایش آمار به صورت شبانه روزی هستیم.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با ابزار خشنودی از آمادگی همه کمیته های این ستاد گفت: کمبودی تا این لحظه گزارش نشده است و مشکل خاصی نداریم.

وی اضافه کرد: تخلفات صنفی حداقل گزارش شده است و آمار حوادث در شهر اصفهان بسیار پایین بوده است و امیدواریم با همین شیوه ادامه یابد.

وی افزود: با توجه به تثبیت شرایط آب و هوایی اصفهان پیش بینی می شود ورود گردشگران به اصفهان تشدید شود و اصفهان نیز کاملا آماده پذیرایی و میزبانی متفاوتی از مسافران نوروزی است که امسال شهرداری اصفهان با همکاری همه دستگاههای اجرایی تدارک دیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =