در روز سوم نوروز، پربازدیدترین اخبار به پس لرزه های حمله تروریستی به پل وست مینستر لندن اختصاص دارد.

در سرویس سیاسی از یک محرمانه پرده برداری و فاش شد عارف چگونه دستور تشکیلاتی اصلاح‌طلبان را دور زد. همچنین در این سرویس مردم به پاسخ این پرسش توجه نشان دادند: علت دلخوری سیدحسن خمینی از امام چه بود؟ در این سرویس از مراوده خواهر احمدی‌نژاد با خانواده آیت‌الله هاشمی هم پرده برداری شد.

در سرویس اقتصادی مردم خواستند بدانند برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد؟ همچنین وزیر راه هم اعلام کرد سابقه نداشته دولت مسکن بسازد. معاون اجرایی رئیس جمهور هم اعلام کرد: رکود به دولت یازدهم تحمیل شد. این سه خبر، پربازدیدهای سرویس اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر باخت خواهرزاده فردین به براداران بنفشه‌خواه در لیگ پانتومیم «خندوانه» پربازدیدترین مطلب بود. همچنین عنوان شد پرویز پرستویی از مردم برای دیدن دو فیلم دعوت کرده است. در این سرویس نقد صداوسیما در یک سریال اینترنتی هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه مهم بود که عنوان شود ترکیه برای توریست‌های ایرانی، بدون جایگزین است. همچنین مهم بود مردم بدانند چرا شورا توان نظارت بر بودجه ۲۰۰هزار میلیاردى شهردارى تهران را ندارد؟ یک نامزد انتخابات شورای شهر تهران هم به رقبایش تکه انداخت که: برخی کاندیداها حتی خیابان‌های تهران را هم بلد نیستند!

در سرویس بین الملل متن کامل پیام نوروزی ترامپ مردم را به خنده انداخت و پربازدید شد. همچنین خاطره بازی با چگونگی تغییر نام از "پرس" و"پرشیا" به Iran برای مخاطبان خوشایند بود. مجموعه اخبار  حمله به بیگ بن، در روی پل وست مینستر لندن هم پربازدید بود.

در سرویس آی.تی کلاه ۱۰۰ میلیون دلاری که هکر اهل لیتوانی بر سر مهندسان دو کمپانی آمریکایی گذاشت پربازدید بود. پس از آن هم نظر کارشناسی فغانی درباره املاک نجومی شهرداری! بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

 

 

 

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =