۰ نفر
۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال از 25 اسفند (94)لغایت 15 فروردین سال ( (95تعداد 37 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبر گزاری خبرانلاین  استان مازندران ، علی عباسی ، جاده های برون شهری را بیشترین محل وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت دانست و افزود: 28 نفر ازکشته های حوادث رانندگی مربوط به جاده های برون شهری و روستایی و 9 مورد فوتی در جاده های درون شهری هستند.
نوشهر بیشترین شهر

وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها روی داده گفت: شهرستان نوشهر با 10 و بابل با 7 و ساری با 5 کشته در ایام نوروز، بیشترین تلفات را به خود اختصاص دادند.
رانندگان بیشترین فوتی

وی رانندگان خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند ، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه 12 نفر راننده ،سرنشین و عابر هر کدام 9 مورد و موتورسوار 7 نفر بوده اند.

بیشترین فوتی با وسیله موتورسیکلت

مدیر کل پزشکی قانونی استان بیشترین وسیله نقلیه مورد استفاده کشته شدگان را

موتور با 7 مورد و بعد از آن پراید با 6 مورد بیان کرد و افزود :از کل فوت شدگان 22 نفر

متاهل و ما بقی مجرد هستند.

این مقام اجرایی استان در پايان ضمن آرزوی سفر خوش برای هموطنان عزیز توصیه کرد که با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و ... شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشي از آن باشیم.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =