ایسنا نوشت: رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارق‌ حرفه‌ای خودرو در جوادیه تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ محمد قربان منصوری در این‌باره گفت:‌ چندی پیش مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حرکات مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری شده و به خودرو نزدیک شدند، اما راننده به محض دیدن پلیس، اقدام به فرار و ایراد صدمه به ماشین‌های در حال حرکت کرد.

وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و راننده خودرو سواری، اظهار کرد:‌ ماموران پلیس در حین تعقیب و گریز مشخصات خودرو را استعلام کردند که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی بوده و بدین ترتیب پس از یک تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و در بازرسی از خودروی سواری، تعدادی اقلام و لوازم خودرو شامل باند و ضبط را کشف و ضبط کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه خودروی سرقتی به همراه اموال کشف شده و متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا بزه انتسابی خود را قبول نکرده و علت فرار را ترس از پلیس و نداشتن گواهینامه رانندگی اعلام کرد، اما در تحقیقات و بررسی صورت پذیرفته مشخص شد که متهم دارای سابقه کیفری است.

منصوری با بیان اینکه سرانجام متهم مجبور به اعتراف شد، گفت:‌ این فرد در بازجویی‌ها به سرقت پنج دستگاه خودرو سواری، 30 دستگاه دستگاه پخش، 10 عدد آمپلی، سه عدد باکس و تعداد زیادی محتویات خودرو اعتراف کرد و تعدادی اموال مسروقه نیز از مخفیگاهش کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهم به همراه اموال کشف و ضبط شده و برای تحقیقات بیشتر، به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =