تسنیم نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا به امروز در حدود ۴۱ هزار و ۷۶۳ نفرروز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در اردبیل از ۱۳ استان کشور پذیرش شده و اسکان یافتند.

احمد ناصری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین آمار به دست آمده از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته تا به امروز در حدود 41 هزار و 763 نفرروز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی از 13 استان کشور پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه امسال افتخار میزبانی از میهمانان نوروزی بیشتری را داشته‌ایم، گفت: این یک امتیاز بسیار بزرگ برای استان محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته خدمات‌دهی مطلوبی را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه دهیم و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بسیاری از کلاسهای درس از مدتها پیش برای اسکان آماده شده و ما تمام تلاش خود را برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی انجام می‌دهیم تا بتوانیم از این طریق سفر خوشی را برای مسافران در نظر بگیریم و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

ناصری بیان کرد: چهار هزار و 640 خانوار فرهنگی از 13 استان کشور امسال افتخار میزبانی را به استان اردبیل داده‌اند و بنابراین مهمترین وظیفه ما نیز ارائه خدمات مطلوب و مناسب به آنان است که باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: اخلاق مداری از اولویتهای اصلی آموزش و پرورش استان در پذیرش میهمانان فرهنگی بوده و تاکید اساسی بر متولیان این حوزه شده تا با اخلاق‌مداری و استقبال مناسب و شایسته از مسافران و گردشگران فرهنگی خاطره‌ای خوش از سفر به استان اردبیل را برای آنها رقم بزنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =