رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از سالروز 12 فروردین و رای تاریخی در صفحه اینستاگرامش، ضمن عزتمندانه و غیرتمندانه خواندن این انتخاب مردم بزرگ ایران اسلامی، 12 فروردین را تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین،‌ علی اکبر ولایتی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

روز تولد نظام مردم سالار دینی، تبلور استقرار استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی و به ثمر نشستن نهال انقلاب در تولد ساختار جدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان مبارک باد.

با رای تاریخی، غیرتمندانه و عزتمندانه مردم بزرگ ایران اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 شاهد بروز، ظهور و استقرار حکومتی که بی‌تردید مستقل‌ترین کشور و ساختار سیاسی در جهان است بوده‌ایم و همان خط اندیشه و استقلال طلبی تا به امروز ادامه یافت و بر اقتدار آن روز به روز افزوده شد.

و اما آنچه که امروز و برای مقابله با توطئه دشمنان و نقشه‌های شوم بدخواهان ضرورتی انکارناپذیر است، حفظ وحدت و اقتدار این نظام مقدس با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و در ادامه این راه روشن توجه به توسعه، خودکفایی و اجرای درست و دقیق اقتصاد مقاومتی برای مقاوم‌ سازی و افزایش اقتدار کشور از اهمیت فوق العاده برخوردار است.

ملت بزرگوار ایران اسلامی نیز همواره همراه با آرمان های امام (ره) شهدای گرانقدر و منویات رهبر فرزانه انقلاب بوده و هستند و روزهای روشن‌تری را رقم خواهند زد ان شاءالله.

 

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =