امیر قلعه نویی حالا اعتقاد دارد با رفتن سروش رفیعی به پرسپولیس ، طراوت از تیمش رفته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش در دربی تبریز گفت: بازی خوبی در نیمه اول بود. ما فرصت‌های خوبی داشتیم، اما بدشانس بودیم که از آنها استفاده نکردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که خوب تلاش کردند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم گل گسترش فولاد خطا بود و داور می‌توانست یک پنالتی روی شهرام گودرزی اعلام کند. این یک قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. شانس آوردیم که توپ مگنو باتیستا گل نشد و تعجب می‌کنم با محمد نوری که یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت، چنین رفتارهایی شد و علیه او شعار دادند. بازیکنان با ایثار بازی کردند و با وجود کمبودها تلاش می‌کنند. این رفتارها دور از معرفت است. ما هر بازی آنالیز می‌کنیم و این کار را با پیشرفته‌ترین سیستم‌های آنالیز انجام می‌دهیم و این آنالیزها هم می‌گوید نوری یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است.
قلعه‌نویی با تشکر از داور مسابقه تصریح کرد: داور می‌توانست گل گسترش فولاد را خطا اعلام کند و یک پنالتی به نفع ما بگیرد. فکر می‌کنم داور باید دقیقه 48 مگنو باتیستا را اخراج می‌کرد. با این حال داشتن هشت کرنر و 6 ضربه درون چارچوب آن هم مقابل تیمی مانند گسترش فولاد نشان می‌دهد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چرا از جوانان استفاده نکرد، اظهار داشت: زمانی که بازیکن جوان را به زمین مسابقه می‌فرستی، این بازیکن باید در شرایط ایده‌آل باشد وگرنه استعداد او تلف می‌شود. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی بسته شده، آینده این تیم با همین جوانان و نیز تیم سایه ما دیده می‌شود.
قلعه‌نویی تصریح کرد: ایران پوریان مصدوم است و هرکس در شرایط او نمی‌تواند بازی کند چون سلامتش در خطر است. از بازیکنان تیم ممنونم که در این شرایط برای ما بازی می‌کنند با اینکه برخی از آنها مصدوم هستند.
وی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر تنبیه انضباطی فرزاد حاتمی اظهار داشت: او را به خاطر رفتار خیلی بچه‌گانه‌ای که داشت در اختیار باشگاه قرار دادیم. اگر ما بیش از این هم کمبود بازیکن داشتیم بازهم به او بازی نمی‌دادم چون حرکت بدی انجام داد. محمد نوری این همه برای ما تلاش می‌کند اما علیه او شعار می‌دهند ولی از کنار مسائل خیلی از بازیکنان راحت رد می‌شوند. حاتمی در اختیار باشگاه است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

قلعه‌نویی  در خصوص اعتراض خبرنگاری که می‌گفت محمد نوری بد بازی کرد و شما چرا می‌گویید مردم نمی‌فهمند، گفت: این شما هستید که توهین می‌کنید وگرنه من چنین حرفی نزدم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دویدن بازیکنان در انتهای مسابقه نوعی تنبیه به شمار می‌رفت خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم که این حرف‌ها را نزنید. همه جای دنیا پس از بازی بازیکنان ریکاوری می‌کنند ما هم ریکاوری کردیم تا برای بازی‌های بعد آماده شویم. اصلا چنین بحثی نباید مطرح شود.
قلعه نویی در خصوص صحبت یکی از خبرنگاران مبنی براینکه به نظر می‌رسد شادابی تراکتورسازی پس از رفتن سروش رفیعی از دست رفته است، گفت: من این حرف را تأیید می‌کنم. پرسپولیس با جذب سروش رفیعی با نشاط‌تر بازی می‌کند.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =