یک بازیکن سوری دلیل خشم کی‌روش از دن‌گاسپار بوده است

دیروز در خبرها داشتیم دن‌گاسپار مربی گلرهای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از مدت‌ها غیبت در اردوی این تیم (بخوانید به خاطر مشکل با کارلوس کی‌روش) قرار است دوباره به تیم ایران بازگردد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: دن‌گاسپار به خاطر همین مسئله که هرگز هم دلیل آن روشن نشد اردوی نوروزی تیم ملی و ۲ بازی مقابل قطر و چین را از دست داد و به جای او الکساندر لوپز مربی پرتغالی، تمرین با گلرهای ملی را عهده‌دار شد.
حالا دن‌گاسپار به تهران بازگشته و اتفاقاً در بازی و تمرینات تیم‌های لیگ برتری حضور فعالی دارد طوری که به نظر می‌رسد مورد عفو و بخشش کارلوس کی‌روش قرار گرفته باشد اما شاید بپرسید مشکل اصلی دن‌گاسپار با کارلوس کی‌روش چه بوده یا از کجا آغاز شده است؟
در جواب این سؤال باید به اطلاع‌تان برسانیم که ماجرا از بازی ایران و سوریه در مالزی آغاز شد. آن‌جایی که یکی از بازیکنان سوری در حین بازی شکر خورد و به سرمربی تیم ملی ایران اهانت کرد!
کارلوس کی‌روش که از محل نامناسب برگزاری بازی، آب و هوای بارانی و سایر مسائل حسابی شاکی بود، رفتار بازیکن حریف هم مزید برعلت شد تا عصبانی‌تر شود.
حالا یک لحظه خودتان را جای کارلوس کی‌روش در مالزی بگذارید و تصور کنید دن‌گاسپار دوست صمیمی و همکار شما در تیم ملی ایران در پایان مسابقه با سوریه با همان بازیکن هتاک حریف به خوش و بش بپردازد. آنگاه چه حالی به شما دست می‌دهد؟!
شنیدیم مرد پرتغالی که باورش نمیشد دن‌گاسپار به بازیکن فحاش و بی‌ادب سوری دست بدهد و به خوش ‌و بش بپردازد به شدت از این رفتار دوست صمیمی‌اش دلخور و ناراحت شده است.
بر همین اساس مرد پرتغالی از مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی خواست مدتی به استراحت بپردازد و به مدرسه فوتبالش رسیدگی کند!
آن روز خود دن‌گاسپار هم متوجه دلیل عصبانیت کارلوس کی‌روش نشد اما بعدتر به مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی رساندند که مرد پرتغالی از چه بابت شاکی است و...
فردی که این خبر را در اختیارمان گذاشت از دلجویی دن‌گاسپار گفت و اینکه مربی گلرهای تیم ملی متوجه این ماجرا نبوده و همین جوری با بازیکن حریف به رسم ادب دست داده و خوش و بش کرده است. اخبار تکمیلی هم حکایت از آن دارد که کارلوس کی‌روش دوست صمیمی خود را بخشیده است. بد نیست یادآوری کنیم دن‌گاسپار یار قدیمی کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود که از همان اول ورود مرد پرتغالی به ایران همکارش بوده و او را همراهی کرده است.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CA ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    فوساتي به كيروش توهين كرد، بازيكن سوريه به كيروش توهين كرد و ... چرا آخه؟ كيروش چقدر مظلومه طفلكي؟ بس كنيد داستان سازي رو