قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، در سال جاری در هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، محمود مظفر در نشست شوراي اقامه نماز استان هرمزگان، بيان داشت: با بررسي هاي انجام شده و با توجه به ويژگي ها و ظرفيت هاي استان هرمزگان، بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز، در سال 96 در هرمزگان برگزار مي شود.

وي افزود: علما و فعالين و نخبگان نمازي از سراسر كشور در اين اجلاس حضور خواهند يافت.

وي تصريح كرد: در اين اجلاس نزديك به 300 مهمان از سراسر كشور حضور پيدا مي كنند و زمان دقيق برگزاري آن نيز مشخص مي شود اما به احتمال فراوان در نيمه دوم سال 96 خواهد بود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز كشور با بيان اينكه بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز به عنوان " نماز و فضاي مجازي " نامگذاري شده است، اظهار داشت: كميته هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و پشتيباني براي برگزاري اين اجلاس تشكيل مي شود.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نيز در اين نشست با اشاره به برگزاري اجلاس سراسري نماز در سال 96 در استان هرمزگان، عنوان كرد: بايد از فرصت برگزاري اين اجلاس در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي و به خصوص فضاي مجازي كه عنوان اين اجلاس قرار گرفته استفاده كنيم.

وي ادامه داد: آثار برگزاري اجلاس نماز بايد در استان و همچنين سراسر كشور در عمل مشاهده شود كه در اين راستا نياز است محتواي مناسبي در اين اجلاس به خصوص در جهت كاهش آسيب هاي فضاي مجازي ارائه شود.

استاندار هرمزگان افزود: تمامي امكانات و تمهيدات در جهت برگزاري با شكوه بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز در هرمزگان در نظر گرفته مي شود و بخش هاي مختلف بايد در اين زمينه همكاري كنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =