مهاجم سابق باشگاه استقلال پس از خداحافظی از فوتبال بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برهانی که پس از یک نیم فصل دوری از میادین تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفته است، برای این منظور بیانیه ای منتشر کرد:

در ذهنم نه دنبال کلمات درشت می‌گردم، نه پی بزرگنمایی هستم، هواداران استقلال و فوتبال ایران چنان عزتی برای من ساخته‌اند که کلمه‌ای نمی‌توانم برای آنها بیابم که در بیانیه خداحافظی قرار دهم، دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از ته دل مى‌گویم همه آنها را دوست دارم و تاکید می کنم که «غم درونم را از این خداحافظی نمی‌توانم کتمان کنم».
قصور و كاستي هاىم را با آن دل پر مهر و محبت هميشگيتان به من ببخشايید. در این لحظه كه از شما خداحافظى مي‌كنم آسوده خاطرم كه تمام سعى و تلاش خودم را براى خوشحال كردن و سربلندى تيم خودم انجام دادم.
هر چه محقق شد لطف خداوند و آنچه ماند توان و بضاعتم بود و اميدوارم چهره‌اى از من بخاطر بسپاريد كه در آن صادقانه و عاشقانه براى منافع استقلال جنگيده باشم.
اين افتخار كه براى دو تيم ستاره‌دار (به واسطه‌ قهرمانى در آسيا) بازى كردم برايم تا هميشه خواهد ماند. يك قهرمانى با پاس دوست‌داشتنى و چهار قهرمانى با استقلال دو ستاره كبير، محبتِ شما عزيزان و كلى خاطرات خوش تمام سرمايه من در اين چند سال حضورم بود.
از رسانه‌هـاى مكتوب، صوتى و تصويرى، خبرنگاران عزيزى كه نقش زيادى در پيشرفت من داشتند تشكر مي‌كنم، زحمات و محبت آنها را هيچ وقت فراموش نخواهم كرد و اقرار می‌کنم که هميشه از انتقادها استفاده كرده‌ام و از تشويق و تمجيدشان انگيزه گرفته‌ام.
از مدیران و مربيان عزيزم تشكر مي‌كنم و از آن مدیران و مربيانى كه سهم بيشترى در پيشرفت من داشتند سپاسگزارم.
از آن دسته از هم تيمي‌هاى عزيزم كه ساده و بى آلايش براى يك هدف (موفقيت استقلال) مرا طی این سال‌ها يارى و همراهى كردند صميمانه تشكر مي‌كنم و برايشان بهترين‌ها  را آرزو مي‌كنم.
هر آمدنی رفتنی هم دارد، با این وجود فکرش را نمی‌کردم که اینگونه از استقلال و فوتبال خداحافظی کنم، هر چند این روزها این جور رفتن‌ها باب شده اما دوست داشتم با پیراهن پرافتخار استقلال از فوتبال کنار بروم و حالا همین جا از هواداران خداحافظی می‌کنم، تنها در گوشه‌ای از ایران با قلبی آبی.
 تنها حسرت من هم ستاره سوم خواهد بود که نتوانستم آن را برای استقلال و با استقلال و هوادارانش به دست بیاورم.
تصميم نداشتم كه در ايران در تيم ديگرى بازى كنم ولى همانگونه كه در ابتداى فصل نقل و انتقالات شايعه‌هايى به وجود آمد توفيق اجبارى نصيبم شد كه در تيم خوب پيكان كه جز خوبى و احترام و عزت چيز ديگرى از بازيكنان، مربيان و مديران اين تيم دوست‌داشتنى نديدم بپيوندم و بابت همه‌ خوبي‌ها از آنها تشكر مي‌كنم.
تا زنده هستم، استقلالى و هوادار استقلال هستم و در روز وداع از دنيا هم دوست‌دارم مرا با پيراهن مقدس استقلال به خاك بسپارند.
اميدوارم كه در كارهايتان موفقيت به کامتان باشد و همدلى و اتحاد در برابر مشكلات رفیق راهتان.
ارادتمند و آرزومند آرزوهاى نيكتان هستم.
آرش برهانی 96/01/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =