۵۸۱ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پلدخترتایید صلاحیت شد

فرماندار پلدخترگفت: 581 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان در هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شد

نعمت الله دستیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر اظهار داشت :از مجموع 616 نفرداوطلب ثبت نام شده در شهرستان پلدختر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام شده 35 نفر در شهر پلدختر ، در شهر معمولان 26 نفر ، در بخش مرکزی 267 نفر و در بخش معمولان 253 نفر تایید صلاحیت شدند .
وی به رد صلاحیت شدگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده دو نفر در شهر پلدختر، 2 نفر در بخش مرکزی در هیات نظارت ، 10 نفر در هیات اجرایی و در بخش معمولان هشت نفر در هیات نظارت و هشت نفر در هیات اجرایی رد صلاحیت شدند .
وی گفت : تعداد انصرافی های شهر پلدختریک نفر و در بخش معمولان چهار نفر می باشد .
دستیاری افزود: معترضان نتایج صلاحیت ها می توانند اعتراضات خود را ازسوم تا ششم اردیبهشت ماه جاری به هیات های نظارت اعلام کنند .
فرماندار پلدختر گفت: معترضان بخش ها به نتایج صلاحیت ها می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان و معترضان به عملکرد هیات های نظارت در شهرستان اعتراض خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند
دستیاری افزود: بررسی نهایی شکایت ها و اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات های نظارت از هفتم الی 16 اردیبهشت به مدت 10 روز انجام خواهد گرفت . فرماندار پلدختر گفت: نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان ها در مورد
اعتراض های داوطلبان رد صلاحیت شده از طریق ستاد انتخابات استان ها در تاریخ 17 اردیبهشت ماه جاری به فرمانداری ها اعلام می شود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =