دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: تقسیم کارملی پیشگیری از مواد مخدر متناسب با برنامه پنج ساله ششم توسعه در استان تدوین می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،غلام رضا آقاميرزايي در جلسه كميته فرهنگي و پيشگيري از اعتياد و مواد مخدر اظهار داشت: كلاس هاي پيشگيري از اعتياد براي كاركنان ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي در سال جاري برگزار مي‌شود.

وي بيان كرد: اولين آسيب اجتماعي در كشور مواد مخدر بوده و در اين زمينه بايد بصورت جدي اقدامات لازم صورت گيرد.

دبير شورا در ادامه افزود: از ابتداي برنامه ششم توسعه بايد به نحوي برخورد كنيم كه در پايان هر شش ماه ودر مجموع برنامه ها به اهداف خود رسيده و كاهش آسيب هاي اجتماعي را در زمينه اعتياد در جامعه شاهد باشيم.

آقاميرزايي با بيان اينكه برنامه هاي پيشگيري از اعتياد در دراز مدت مشخص مي‌شود گفت: سال گذشته آموزش و پرورش لرستان به دليل برگزاري كلاسهاي آموزش پيشگيري از اعتياد دانش آموزان دوره متوسطه دوم عملكرد بسيار مناسبي داشت.

وي تصريح كرد: موضوع توانمندسازي مقطع دوم متوسطه در سه شهرستان استان برگزار شد و برنامه‌ريزي شده است تا اين برنامه در 8 شهرستان ديگر استان برگزار شود .

وي گفت: برخي ادارات برنامه هاي خود را تاكنون در جهت پيشگيري از اعتياد به اين شورا ارائه نكرده‌اند.
دبير شورا در پايان از ادارات خواست تا برنامه هاي پيشگيري از اعتياد خود را تا پايان ارديبهشت ماه به شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر ارسال كنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =